اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشی:

گام بلندی برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا برداشتیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: با عبور از سد شهرداری تبریز گام بلندی برای کسب جواز صعود به لیگ قهرمانان آسیا برداشتیم.

گام بلندی برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا برداشتیم

مرتضی کاشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مدت‌ها بود که تمام حواسمان را به بازی مقابل شهرداری تبریز معطوف کرده‌ بودیم تا در چهاردهمین بازی خارج از خانه پیروز شویم و ناکامی‌های اخیر صبا را جبران کنیم.

وی با اشاره به بازی تیم صبای قم با شهرداری تبریز ابراز داشت: بعد از نتایجی که در دو هفته اخیر مقابل پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان گرفتیم، انتظار هواداران از ما این بود که در پایان مسابقه با شهرداری تبریز سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

کاشی با تاکید بر اینکه در تمام لحظات این بازی به دنبال رسیدن به گل و کسب پیروزی در خانه حریف بودیم اضافه کرد: ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم و خوشحالم از اینکه فرصت‌های خود را برای رسیدن به پیروزی در این دیدار خارج از خانه مقابل شهرداری تبریز به خوبی استفاده کردیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: تیم فوتبال صبای قم در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و ما در تلاش برای تکمیل موفقیت‌های خود در لیگ یازدهم همچنان مدعی رسیدن به رده‌های بالاتر در جدول لیگ برتر هستیم.

وی تصریح کرد: ما در دیدار با شهرداری تبریز بسیار خوب بازی کردیم و در استفاده از فرصت‌های گلزنی با دقت بودیم.

کاشی ادامه داد: همه باید کمک کنند که در شرایط کنونی تیم ما آرامش خود را حفظ کند که اگر این مهم اتفاق بیفتد، ما نیز از این به بعد تمام حواس خود را برای کسب امتیازات لازم به سمت بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر معطوف می‌کنیم.‌

وی ابراز کرد: برای شکست تیم فوتبال شهرداری تبریز از روش‌ها و تاکتیک‌های مختلفی استفاده کردیم، ضمن اینکه بازیکنان صبا با تمام وجود تلاش کردند و توانستیم از فرصت‌هایی که برای رسیدن به پیروزی نصیبمان می‌شود به خوبی بهره ببریم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم افزود: بازیکنان صبای قم برای شکست تیم فوتبال شهرداری تبریز از آمادگی روحی و فنی خوبی برخوردار بودند، در این دیدار با ارائه بازی سرعتی و استفاده توانایی بازیکنان به دروازه حریف رسیدیم و خوشبختانه به سه امتیاز این بازی نیز دست یافتیم.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز از تیم‌های خوب لیگ برتر این فصل است عنوان داشت: شهرداری تبریز در این دیدار نیز انگیزه‌ زیادی برای کسب برتری برابر صبای قم داشت به خصوص اینکه آنها در خطر سقوط نیز بودند.

کاشی عنوان کرد: از این به بعد نتایج تمام دیدارهای لیگ برتر برای ما بسیار مهم است و این هفته نیز باید تمام حواسمان را به بازی هفته یازدهم مقابل صنعت نفت آبادان معطوف کنیم تا با کسب امتیازات این بازی خانگی به سیزدهمین برد خود دست یابیم.

در هفته دوازدهم از نیم فصل نخست یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام قم روز شنبه نوزدهم فروردین ماه میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول