اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

افزایش 60 درصدی تجهیزات و نیروهای هلال احمر زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از افزایش 60 درصدی تجهیزات و نیروهای جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح نوروزی خبر داد.

افزایش 60 درصدی تجهیزات و نیروهای هلال احمر زنجان

حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در دو بخش امداد و نجات و جوانان در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه طرح امداد و نجات از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است افزود: به 3 هزار و 400 خانوار تا تاریخ دهم فروردین ماه سال جاری امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه تعداد کل آسیب‌دیدگان این حوادث 16 هزار و 685 نفر است تصریح کرد: 271 نفر در این حوادث مصدوم شده‌اند.

وی با اشاره به درمان سرپایی 224 نفر از مصدومان افزود: تعداد مصدومان انتقال یافته به بیمارستان 25 نفر است.

عزیزی با بیان اینکه تاکنون فوتی در حین انتقال به بیمارستان گزارش نشده است یادآور شد: تعداد فوتی‌های در صحنه نیز دو نفر بوده است.

وی با اشاره به اسکان 10 هزار و 617 نفر در مناطق مختلف استان افزود: در این مدت 256 عملیات از سوی جمعیت هلال احمر انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد خودروهای به کار گرفته شده در این ماموریت‌ها را یک‌هزار و 13 خودرو عنوان کرد و گفت: 228 آمبولانس نیز در این عملیات‌ها به کار گرفته شده‌اند.

وی از توزیع 13 هزار و 545 بسته مواد غذایی در بین آسیب دیدگان خبر داد و افزود: 6 هزار و 632 اقلام زیستی نیز در بین حادثه‌دیدگان استان توزیع شده است.

عزیزی با بیان اینکه جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در راستای خدمات‌رسانی به مسافران در جاده‌های استان حضور دارند خاطر نشان کرد: اکیپ‌های جوانان استان زنجان از 24 اسفندماه سال گذشته در جاده‌های استان حضور دارند.

وی تعداد مراجعان به پایگاه جوانان هلال احمر را 51 هزار و 168 نفر عنوان کرد و گفت: تعداد مراجعان به خیمه‌های نماز 8 هزار و 403 نفر گزارش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به توزیع 156 هزار و 892 نسخه بروشور در جاده‌های استان تصریح کرد: تعداد اعضای اکیپ‌های نوروزی جوانان جمعیت هلال احمر 588 نفر است.

وی تعداد ایستگاه‌های سلامت را شش نفر عنوان دانست و گفت: این نیروها به صورت 12 ساعته در خدمت مسافران نوروزی هستند.

عزیزی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای جمعیت هلال احمر یادآور شد: در کل کشور مجموعه نیروها و تجهیزات به کار گرفته شده در طرح نوروزی 50 درصد افزایش یافته است در حالی که این رقم در استان زنجان 60 درصد است.

وی با بیان اینکه پلیس راه استان زنجان در همه محورهای مواصلاتی حضوری چشمگیر دارد یادآور شد: جمعیت هلال احمر نیز در این ماموریت‌ها حضور چشمگیری دارد.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول