اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی خبر داد

استقرار پلیس در 30 محور حادثه‌ساز خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از استقرار پلیس در 30 محور حادثه ساز استان در اجرای طرح نوروزی خبر داد.

استقرار پلیس در 30 محور حادثه‌ساز خراسان شمالی

خلیل باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این محورهای پرتردد از سوی پلیس کنترل می‌شود گفت: این حضور پلیس در محورهای مزبور سبب کاهش سوانح رانندگی در این محورها شده است.

وی همچنین از کاهش تصادفات منجر به فوتی در استان طی طرح نوروزی خبر داد و افزود: بر اساس آمار میزان تلفات جاده‌ای طرح نوروزی در خراسان شمالی 25 درصد کاهش یافته است.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راه خراسان شمالی از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد، افزود: 60 تیم پلیس راه با بیش از 30 دوربین امنیت تردد خودروهای عبوری از جاده‌ای استان خراسان شمالی را تأمین می‌کنند.

این مسئول اظهار امیدواری کرد با توجه هموطنان به هشدارهای پلیس و رعایت قوانین تعداد حوادث و سوانح کمتری را در این محور شاهد باشیم.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان خراسان شمالی روان است و در حال حاضر مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه  واژگونی همچنان عمده‌ترین حادثه رانندگی در جاده‌های استان خراسان شمالی به ویژه بزرگراه‌ها است، تصریح کرد: رانندگان هر کجا که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند دقایقی را با توقف خودرو در مکانی امن و خارج از محور اصلی مسیر به استراحت بپردازند.

باقری استفاده از کمربند ایمنی، رعایت سرعت مطمئنه و... را به رانندگان عبوری از محورهای مواصلاتی این استان توصیه کرد.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول