اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدال‌آور ایروبیک استان اصفهان:

کیفیت باشگاه‌های ایروبیک اصفهان رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: مدال‌آور ایروبیک استان اصفهان گفت: کیفیت برخی از باشگاه‌های ایروبیک استان اصفهان چندان رضایت‌بخش نیست.

کیفیت باشگاه‌های ایروبیک اصفهان رضایت‌بخش نیست

فریناز ریاحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در صورتی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بودجه‌های لازم را در اختیار هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک این استان قرار دهد به طور حتم شاهد جهش فزاینده‌ای در بین ورزشکاران ایروبیک استان اصفهان هستیم.

وی که به همراه تیم ایروبیک زیتون (الف) در رقابت‌های ایروبیک بانوان باشگاه‌های استان اصفهان توانست مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند، در مورد رقابت‌های ایروبیک کشوری که قرار بود تیم اصفهان نیز در آن حضور داشته باشد اما هیچ‌گاه به سرانجام نرسید، تأکید کرد: تیم ایروبیک زیتون (الف) برای رقابت‌های کشوری انتخاب اما با مخالفت مربی تیم، صعود به رقابت‌های ایروبیک کشوری امکان‌پذیر نشد.

مدال‌آور ایروبیک استان اصفهان اظهار داشت: هم‌اکنون به دلیل برپا نشدن رقابت‌های ایروبیک در حال انجام تمرینات بدن‌سازی هستم.

وی در مورد رقابت‌های ایروبیک باشگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه کیفیت باشگاه محل برگزاری بسیار پایین بود، تأکید کرد: به طور حتم در صورت وجود امکانات لازم ورزشی در رقابت‌های باشگاه‌های استان شاهد برگزاری جذاب‌تر این مسابقات بودیم.

ریاحی با اشاره به مدیریت خوب هیئت آمادگی‌ جسمانی و ایروبیک استان اصفهان، تأکید کرد: توجه و دلسوزی بیشتر مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان آینده بسیار درخشانی را برای این رشته ورزشی به ارمغان می‌آورد.

وی اظهار داشت: رشته ایروبیک، ورزشی است که ایجاد روحیه نشاط و تحرک فوق‌العاده در یک ورزشکار را به همراه دارد.

مدال‌آور ایروبیک استان اصفهان بیان داشت: در ورزش ایروبیک نرمی را در قالب حرکات سریع می‌توان مشاهده کرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول