اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز مسافرت‌های نوروزی صورت گرفته است

انجام 1370 عملیات توسط اورژانس زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس استان زنجان از انجام یک هزار و 370 مورد عملیات توسط اورژانس استان زنجان از آغاز مسافرت‌های نوروزی خبر داد.

انجام 1370 عملیات توسط اورژانس زنجان

سید رضا موسوی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به انجام یک هزار و 370 مورد ماموریت توسط نیروهای اورژانس استان زنجان از آغاز تشکیل ستاد سفرهای نوروز در سطح استان اظهار داشت: یک هزار و 85 مورد از این ماموریت‌ها در این ایام غیر تصادفی بوده است.

وی ماموریت‌های غیر تصادفی انجام شده توسط اورژانس استان زنجان را انواع سکته، سوختگی و سقوط اعلام کرد و افزود: ماموریت‌های تصادفی در سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی داشته است.

رئیس اورژانس استان زنجان از انجام 285 مورد عملیات تصادفی توسط نیروهای اورژانس از آغاز مسافرت‌های نوروزی تا 13 فروردین سال جاری خبر داد و گفت: 255 مورد از این تصادفات به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی تعداد تلفات رانندگی را در ایام نوروز سال جاری قبل از رسیدن آمبولانس شش نفر عنوان کرد و ادامه داد: چهار نفر از این کشته‌ها مربوط به روز 27 اسفند ماه سال گذشته بوده است و دو نفر بعدی در روزهای پنجم و هشتم جان خود را بر اثر حوادث رانندگی از دست داده‌اند.

موسوی‌زاده تعداد بازدیدهای معاونت درمان و ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان را در ایام نوروز 29 مورد اعلام کرد و افزود: این نوع بازدید مربوط به مواقعی است که شکایتی از طرف مردم در مورد نحوه پذیرش به مقام‌های بهداشتی استان ارائه شده باشد.

وی اضافه کرد: از آغاز تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در استان زنجان بهداشت محیط 5 هزار و 694 مورد بازدید از مراکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان داشته است.

رئیس اورژانس استان زنجان با اشاره به افزایش آمار ماموریت‌های اورژانس در ایام نوروز نسبت به سال گذشته تصریح کرد: با وجود افزایش این ماموریت‌ها تعداد فوتی‌ها کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه صدمات خطرناک در ایام نوروز کاهش محسوسی داشته است اضافه کرد: کاهش این نوع صدمات بیانگر افزایش آگاهی‌های عمومی مردم در مورد حفظ و صیانت از سلامتی خود است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول