اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی استان زنجان:

ایمن‌سازی جاده‌ها مهم‌ترین وظیفه اکیپ‌های راهداری است

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره راه وشهرسازی استان زنجان گفت: ایمن‌سازی جاده‌ها را مهم‌ترین وظیفه اکیپ‌های راهداری مستقر در جاده‌ها بر شمرد.

ایمن‌سازی جاده‌ها مهم‌ترین وظیفه اکیپ‌های راهداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، کلیم‌الله وثوقی با تشریح برنامه‌ها و خدمات ارائه شده در نوروز 1391 ایمن‌سازی جاده‌ها را مهم‌ترین وظیفه اکیپ‌های راهداری مستقر در جاده‌ها بر شمرد.

وی با اشاره به آمادگی همه امکانات و اکیپ‌های راهداری برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات گفت: کشیک‌ها و اکیپ‌های امداد نوروزی در 28 راهدارخانه استان با 360 نفر پرسنل و 225 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین ساماندهی و در ایام تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی خدمت‌رسانی کردند.

مدیر راهداری اداره راه وشهرسازی استان زنجان اظهار داشت: 64 اکیپ نیز به صورت گشت راهداری در محورهای استان حضور داشته و ضمن کنترل ایمنی و ترافیک جاده‌ها در صورت نیاز به مسافران در راه مانده امداد رسانی و خدمات لازم را ارائه کردند.

وی از  پاکسازی حاشیه راه‌ها، لکه‌گیری، نصب علائم، شستشوی تابلوها و تجهیز و آماده‌سازی راهدارخانه‌های استان برای اسکان مسافران در مواقع لزوم، نصب بنر و پلاکارد با عناوین شعارهای ایمنی و راهنمایی مسافران در جاده‌ها، ساماندهی و استفاده از سیستم مانیتورینگ جاده‌ها برای مدیریت و کنترل ترافیک در آزادراه‌ها را از دیگر اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برشمرد.

وثوقی خاطرنشان کرد: همچنین بروشوری شامل نقشه استان و کشور در قالب راهنمای مسافران تهیه شده بود که در ایام نوروز در مبادی ورودی و خروجی شهر بین مسافران نوروزی توزیع شد.

وثوقی اضافه کرد: این اداره کل برای اطلاع‌رسانی وضعیت جاده‌ها از طریق صدا و سیما، سایت‌های خبری، تلفن‌های اداره کل شماره‌های 7272027-7272017 تلفن گویای 141 و سیستم پیام کوتاه 300099000141 آماده شده بود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول