اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

مردم از آسفالت کوچه‌ها و معابر گله‌مند هستند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مردم شهر اردبیل از وضعیت نابسامان آسفالت معابر و کوچه‌ها گله‌مند هستند و از شورا و شهرداری انتظار ساماندهی به وضعیت پیش آمده را دارند.

مردم از آسفالت کوچه‌ها و معابر گله‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر اردبیل موضوع لکه‌گیری معابر و خیابان‌ها را یادآور شد و اظهار داشت: در این امر تجربه نشان داده است که واگذاری کار به پیمانکاران و صرف پشتیبانی از سوی شهرداری می‌تواند به انجام دقیق و مناسب کارها کمک کند تا با کیفیتی مناسب و قیمت تمام شده مطلوب کارها تحویل گرفته شود.

وی تصریح کرد: در این بخش نیز ضرورت دارد نظارت‌ها و دقت در حسن انجام کار به گونه‌ای باشد تا  آسفالت‌ریزی بدون زیر‌سازی و برش با کاتر انجام نشود.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از برخی بی‌توجهی‌ها به این امر و ناشی‌گری‌ها در زیر‌سازی و تخریب نامناسب آسفالت کوچه‌ها و معابر یادآور شد: تا انتقاد رسانه‌ها و گله‌مندی مردم بالا نگرفته و دامن شهرداری و شورا را نگرفته است باید در بحث آسفالت وارد معرکه شده و به سرعت و از همین روزهای ابتدایی کار و تلاش را آغاز کنیم.

زنجانی خواستار توجه بیشتر به  هم‌سطح‌سازی دریچه‌های آب و فاضلاب و سایر ادارات در سطح معابر و خیابان‌ها شد و گفت:‌ ما با صرف حداقل هزینه‌ها می‌توانیم نگرانی مردم را در این زمینه برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول یکی از ضعف‌های گذشته را مربوط به بحث نظارت و بی‌توجهی‌ها در این امر اعلام کرد و بیان داشت: نباید در امر نظارت اهمال و کاهلی انجام شود چرا که رفت و روب و جمع‌آوری زباله یکی از وظایف اصلی شهرداری است و در روزهای گذشته مردم به شدت از وضعیت نابسامان جمع‌آوری زباله و حمل آن گله‌مند و ناراضی بودند.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: با نظارت به عملکرد شرکت‌های فعال در این زمینه و حمل زباله به دقت می‌توانیم برخی از نارضایتی‌ها را تعدیل و اقدامات نامناسب را از بین ببریم.

زنجانی با اعلام اینکه یکی از ضروریات شهر اردبیل را توجه مناسب به زیباسازی و توسعه فضای سبز است، خاطرنشان کرد: نباید در و دیوار شهر چهره نامناسب به خود گرفته و ضرورت دارد با مساعد شدن شرایط جوی به سرعت زیباسازی در مناطق مختلف، گل‌کاری، چمن‌کاری و درخت‌کاری در اولویت قرار گیرد و این کارها را به روزهای پایان سفرهای تابستانی به ویژه تیر و مرداد واگذار نکنیم.

وی ابراز داشت: ضرورت دارد شهرداری از همین روزهای نخستین سال و تا آخر اردیبهشت ماه این زیبا‌سازی‌ها و توجه به فضای سبز را در اولویت قرار دهد و در این کار تعجیل داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس شورای شهر اردبیل همچنین موضوع ساماندهی شورابیل به عنوان یک سازمان مستقل و رفع تخریب ایجاد شده از سوی امور آب در دیوارها و فضای سبز و محوطه شورابیل را یادآور شد و افزود: بهتر است با هماهنگی‌های انجام شده و درخواست هزینه تعمیر و بازسازی مجدد تا آخر اردیبهشت ماه به وضعیت شورابیل سر و سامان واقعی ببخشیم.

زنجانی از شهردار اردبیل خواست تا به شهرداران مناطق مدت کوتاه فصل کاری و پیگیری مسایل را گوشزد کند تا شورا بتواند در آخرین سال فعالیت خود در تکمیل بسیاری از پروژه‌ها موفق عمل کند.

این مسئول همچنین زمان‌بندی برای افتتاح پروژه‌ها را در مناسبت‌های مختلف یادآور شد و تصریح کرد:‌ ما برای افتتاح پل ارجستان تا سوم خرداد باید با تمام ظرفیت تلاش کنیم و به دور از هرگونه حاشیه‌سازی‌ها در بازگشایی برخی از معابر حاشیه شهر و ساماندهی مسیر تندرو و کند‌روی گلمغان تا میدان کشاورز همت کرده و در روز آزاد‌سازی خرمشهر در یک مراسم آبرومند افتتاح پل روگذر ارجستان را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس شورای شهر اردبیل در پایان همچنین خواستار زمان‌بندی افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت و دهه فجر شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اواخر امسال شور و حال انتخاباتی استان را فرا می‌گیرد باید با آرامش و اطمینان خاطر تا روزهای پایان سال به تکمیل بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام شهری اقدام کنیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول