اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر خبر داد

اسکان 1700 مسافر نوروزی در مدارس ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ملایر از اسکان 1700 مسافر نوروزی در مدارس ملایر خبر داد.

اسکان 1700 مسافر نوروزی در مدارس ملایر

علی تکلو امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در ملایر اظهار داشت: ستاد اسکان آموزش و پرورش ملایر امسال با برنامه‌ریزی و به صورت فعال از میهمانان نوروزی استقبال و پذیرایی کرد.

وی عنوان کرد: ستاد اسکان اداره آموزش و پرورش ملایر، در اسفند ماه با تشکیل جلسات مستمر مدارسی را که برای پذیرایی در نظر گرفته بود آماده و جلسات توجیهی را با مدیران برگزار و مدارس را در راستای اسکان آماده کرد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ابراز داشت: از 27 اسفند سال 90 تا 14 فروردین امسال، یک هزار و 700 نفر از مسافران نوروزی در محل‌های اسکان آموزش و پرورش شهرستان ملایر اسکان یافتند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه این افراد در قالب 390 خانوار بودند، تصریح کرد: 350 خانوار از این تعداد فرهنگی و 40 خانوار آن نیز از اقشار غیر فرهنگی بوده‌اند.

وی مدارس اسکان مسافران در آموزش ‌و پرورش ملایر را شامل خانه معلم، دبیرستان شبانه‌روزی شقایق، دبیرستان حاج حمیدی، دبیرستان حاج فرهادی، دبیرستان عشقی‌فرد و دبیرستان فرهیختگان عنوان کرد و گفت: در ایام نوروز از این مراکز توسط اعضای ستاد و بازرسان اداره کل بازدید به عمل آمده است.

تکلو در پایان سخنان خود میزان رضایت‌مندی مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی را در زمینه مراکز اسکان و امکانات آموزش و پرورش ملایر طبق نظرسنجی‌ها، بسیار خوب عنوان کرد و ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در طول ایام سال جاری میزبانان خوبی برای همه هموطنان از سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول