اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به تحقق شعار سال کمک کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی کمک کنند.

تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به تحقق شعار سال کمک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه دادوش هاشمی امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اظهار داشت: اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه جز با عمل اثبات نمی‌شود و نامگذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با عمل کردن به آن برای جامعه ایران اسلامی اثر گذار است.

هاشمی بیان داشت: سال 91 برای استان کرمانشاه سال سرنوشت سازی است، چون که درسال قبل استان کرمانشاه متبرک بود به وجود خیر آفرین رهبر انقلاب و در پرتو سفر رهبری، مصوبات بسیار خوبی برای استان رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه بالندگی استان در گرو مدیریت مدیران شایسته است، تصریح کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه شاهد رشد و شکوفایی بی نظیری شده‌ایم که با هیچ دوره‌ای از مدیریت‌های قبلی قابل قیاس نیست و این دوره طلایی رشد استان را در تمامی زمینه‌ها با تمام تلاش‌های مضاعف خود و گروه مدیرانی که عرصه کار آمدی خود را اثبات کنند ادامه می‌دهیم و از ادامه کار با مدیران نالایق صرف نظر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رشد تولیدات داخلی کشورمان رشد قابل قبولی نسبت به قبل از انقلاب داشته است، خاطر نشان کرد: خدای عزوجل را سپاس می‌گوییم که  مردم ایران اسلامی با پیروی محض از فرمایشات ولی فقیه خود در تمامی زمینه‌های اقتصادی و تولیدی بدون هیچ  وابستگی و چشم داشت خارجی توانسته است در نظام جهانی جایگاه و منزلتی پیدا کند و شکوفایی اقتصادی خود را روز به روز افزونتر کند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول