اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

ایجاد انحراف فکری در زنان جامعه از اهداف اصلی دشمنان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، ایجاد انحراف فکری در زنان جامعه را یکی از اهداف اصلی دشمنان در جنگ نرم اعلام کرد.

ایجاد انحراف فکری در زنان جامعه از اهداف اصلی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق صبح امروز در دیدار با جمعی از پژوهشگران مسائل فرهنگی در تبریز اظهار کرد: جنگ نرم، خطرناک‌ترین و پیچیده‌ترین نوع جنگ علیه امنیت ملی یک کشور محسوب می‌شود و کشورهای استکباری سعی می‌کنند با استفاده از این روش و تمرکز بر مسائل فکری، ایدئولوژیک و فرهنگی با گشودن جبهه جنگ نرم در کشورهای رقیب به اهداف خود برسند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطاتی مانند اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای، تأثیرگذاری جنگ نرم را افزایش داده است، افزود: تشخیص دشمن و حربه آن در جنگ نرم به سادگی امکان‌پذیر نیست و همین مسئله مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان را دشوارتر و پرهزینه‌تر کرده است.

شایق ایجاد انحراف فکری در زنان جامعه را یکی از اهداف اصلی دشمنان در جنگ نرم اعلام کرد و افزود: نقش اساسی زنان در هدایت فکری و اعتقادی خانواده‌های ایرانی باعث شده که نوک پیکان تهاجم دشمنان به سمت زنان جامعه باشد و برای مقابله با این دسیسه دشمنان هیچ راهی جز تقویت بنیان خانواده به منظور تحکیم مبانی فکری و اعتقادی افراد وجود ندارد.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی گفت: شکل‌گیری نهاد خانواده بر اساس موازین و ارزش‌های دینی، خانواده را از هرج و مرج و آسیب‌های ناشی از ورود بی‌امان فرهنگ بیگانه نجات داده و اعضای خانواده را تا حدود زیادی مصونیت می‌بخشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه انعکاس حوادث و رویدادها در برخی از مطبوعات کشور گفت: یکی از شیوه‌های تهاجم فرهنگی دشمنان، ایجاد لذت‌های کاذب و قبح‌زدایی از هنجارشکنی در جامعه است و رسانه‌های گروهی نباید با فراموش کردن رسالت خود، در دام دشمنان افتاده و دانسته یا ندانسته در مسیر طراحی شده از سوی آنها حرکت کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول