اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی لوازم اداری را از تولیدات داخلی تأمین کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تمام لوازم اداری خود را از تولیدات داخلی تأمین کنند.

دستگاه‌های اجرایی لوازم اداری را از تولیدات داخلی تأمین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه کیومرث کلانتری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سال 91 را به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری، در ابتدای سال جدید دستگاه‌های اجرایی باید تمام لوازم اداری خود را از تولیدات داخلی تأمین و بدون هیچ‌گونه نیازی به اجناس خارجی، سرمایه و تولیدات ملی ایران اسلامی را تقویت کنند.

کلانتری تصریح کرد: به‌منظور تحقق این موضوع و در راستای تحقق اجرای آن بر مدیران و ذی‌حسابان لازم است نظارت دقیقی برای خرید لوازم اداری که منحصر به تولیدات داخلی (اعم از مصرفی و غیر مصرفی) است، داشته باشند و در راستای حمایت از تولیدات داخلی که پاسخ محکمی به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است، گام بردارند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول