اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

بنیاد مسکن از یادگارهای ارزنده امام خمینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگارهای امام خمینی (ره) است که خدمات ارزنده‌ای را به محرومان و مستضعفان جامعه انجام داده است.

بنیاد مسکن از یادگارهای ارزنده امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله باریک‌بین امروز در دیدار با مدیرکل و پرسنل بنیاد مسکن استان قزوین اظهار کرد: بنیاد مسکن حرکت‌های خوبی را در راستای پیشرفت و تحقق امورات مردم جامعه در پیش گرفته است که قابل تقدیر است.

وی افزود: همه این پیشرفت‌ها و حرکت‌های انجام شده توسط بنیاد مسکن از برکات وجود امام و انقلاب است، چراکه امام تمام زندگی و فکر خود را برای بهبود بخشیدن به این نظام صرف کرد.

امام جمعه قزوین یادآور شد: ما باید پیرو راه امام خمینی(ره) باشیم، چراکه این انقلاب، پیشرفت و توسعه را مدیون همتی که امام خمینی (ره) در راستای تحقق بخشیدن به امورات جامعه و تسکین مالی مردم انجام دادند هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که امام خمینی (ره) بر آن تأکید داشتند، این بود که اسلام هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی داشته باشد و همین مهم نیز باید امروز در جامعه تبدیل به الگو شود.

باریک‌بین ادامه داد: باید به محرومان، مستضعفان و بی سرپناهان جامعه توجه ویژه‌ای شود که تأسیس این نهادها و سازمان‌هایی نظیر بنیاد مسکن نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن تشکیل شد تا تمام محرومان با عزت و آبرو به ادامه زندگی بپردازند و آنان نیز از مسکن و سرپناه برای خود و خانواده خود بهره‌مند شوند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به امور مسکن محرومان، خدا را شاکرم که افراد متدینی در بنیاد مسکن قرار دارند و به یاری خدا امیدواریم طوری عمل کنند که هیچ محرومی در استان قزوین نباشد.

باریک‌بین خطاب به کارکنان بنیاد مسکن، یادآور شد: دقت خود را در مسکن‌سازی به حد مطلوبی برسانید تا ساختمان‌های با کیفیت ساخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر ضرورت ساخت مساجد در مناطق مسکونی جدید، تصریح کرد: این نکته را حتماً مدنظر داشته باشید که در هر منطقه‌ای که شروع به ساخت و ساز ساختمان می‌‌شود، یک مسجد، حسینیه و مکان‌های دینی برای برگزاری مراسم مذهبی ساخته شود.

وی در پایان جلسه خاطرنشان کرد: باید در تمام مجالس از روحانیون بیشتری استفاده کنیم تا مردم از اطلاعات آنان بهره‌مند شوند و در برنامه‌های فرهنگی،‌ هنری، سیاسی در پاسخ به شبهات بتوانیم جواب‌گوی مردم باشیم، لذا سعی شود تا با کمبود روحانی در هر صحنه از جلسات، نشست‌ها و محافل مواجه نشویم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول