اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

بنیاد مسکن نماد خدمت‌رسانی به محرومان است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان تأسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام را یکی از صدقات جاری امام خمینی(ره) دانست و گفت: بنیاد مسکن نماد خدمت‌رسانی به محرومان است.

بنیاد مسکن نماد خدمت‌رسانی به محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی ظهر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: تأسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام در سال 58 نشان‌دهنده دیدگاه آینده‌نگر و توجه امام(ره) به قشر محروم جامعه بوده است.

وی با بیان اینکه این نهاد از بدو تأسیس تاکنون در خدمت محرومان به ویژه روستاییان بوده است، تصریح کرد: از طرفی این نوع خدمت خود رسالتی خطیر بر دوش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: این نهاد تاکنون به ویژه در دولت نهم و دهم که سیاست آن خدمت‌رسانی به قشر محروم جامعه بوده است، تلاش‌ها و اقدامات فراوان و البته خوبی انجام داده است.

شرافتی افزود: تلاش شبانه‌روزی، ایجاد مبلمان روستایی، کمک به ساخت‌ و ساز مسکن شهری و روستایی و خانه‌دار کردن محرومان از جمله مأموریت‌های بنیاد مسکن و کارکنان آن است که در این راه ایثار و از خودگذشتگی مجموعه بنیاد مسکن مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طبق فلسفه وجودی خویش یکی از نهادهای پیشرو در خدمت به محرومین است، اظهار داشت: در بیشتر ابعاد خدمات و اقداماتی که این نهاد برای قشر محروم و روستایی جامعه انجام می‌دهد، قابل قیاس با سایر ادارات نیست.

فرماندار نهبندان تأسیس بنیاد مسکن و حساب 100 امام را یکی از صدقات جاری امام خمینی(ره) دانست و گفت: بنیاد مسکن نماد خدمت‌رسانی به محرومان است.

شرافتی یادآور شد: خانه‌دار کردن یک خانواده محروم و شیرین شدن کام آن خانواده بزرگترین خدمت و موهبت الهی برای مجموعه بنیاد مسکن به شمار می‌رود.

وی در ادامه از توجه و حمایت‌های ویژه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نسبت به شهرستان نهبندان تشکر کرد.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: تمامی مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با صبر و شکیبایی و سرلوحه قرار دادن خدمت بی‌منت در اموراتشان برای مردم تلاش کنند.

وی افزود: در شهر نهبندان و روستاها نهضت بسیار خوبی در بحث ساخت و ساز مسکن طی سال‌های گذشته آغاز شده و بسیاری از خانواده‌ها دارای خانه شدند.

فرماندار نهبندان اظهار داشت: تلاش داریم تا عملیات ساخت و ساز فاز دوم مسکن مهر را با رعایت استانداردهای ساخت و ساز آغاز و تحویل متقاضیان کنیم و نواقص فاز نخست مسکن مهر را در این فاز برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول