اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

پرداخت 515 میلیارد ریال وام به اجرای مسکن مهر گلستان

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از پرداخت بیش از 515 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اجرای پروژه مسکن مهر به متقاضیان خبر داد.

پرداخت 515 میلیارد ریال وام به اجرای مسکن مهر گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در نخستین جلسه شورای هماهنگی مسکن استان با تاکید بر اینکه هیچ پروژه مسکن مهری در استان نباید در رکود زمانی قرار گیرد، بر کنترل و نظارت بر پروژه‎ها فعال را تاکید کرد و خواستار تسریع در عملیاتی شدن پروژه‎های مسکوت و غیرفعال مسکن شدند.

وی به هفت الویت‎کاری مدیران در سال 1391 اشاره کرد که مسکن مهر یکی از این الویت‎ها است از مدیران خواست تا پایان خردادماه تصمیمات عملیاتی و نهایی را در مورد برخی پروژه‎هایی که با رکود یا مشکل مواجهه هستند اتخاذ کند.

قناعت تاکید کرد: با توجه به ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی از همه کارکنان دو وزارتخانه خواست با تعامل و همکاری بیشتری به اتمام پروژه‎های مسکن مهر استان کمک کنند.

استاندار گلستان از مدیران و فرمانداران خواست تمام تلاش خود را معطوف به آماده‎سازی و واگذاری مسکن مهر کنند و موانع و مشکلات فرارو را با تعامل با جلسات کارشناسی برطرف کنند.

وی همچنین از مدیریت جدید بانک مسکن استان خواست تا نسبت به ارائه تسهیلات در بحث مسکن مهر نگاه ویژه‎ای داشته باشند.

استاندار گلستان تصریح کرد: تعداد 38 هزار و 677 واحد مسکن مهر (دولتی و خصوصی) برای دریافت تسهیلات بانکی ساخت مسکن به بانک مربوطه معرفی شده‎اند که تاکنون 35 هزار و 705 واحد مسکن مهر تسهیلات پرداخت شده است. 

به گفته قناعت، تاکنون بیش از 515 میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اجرای پروژه مسکن مهر به متقاضیان پرداخت شده است.

استاندار گلستان یادآور شد: تعداد 6 هزار و 60 واحد مسکن مهر سطح استان در خردادماه سال گذشته به صورت متمرکز با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و بیش از 7 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان در بخش‎های دولتی و خصوصی (خود مالکی) که آماده واگذاری به متقاضیان است و طبق برنامه تا پایان شهریور 1391، تمامی واحدها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول