اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

مسکن مهر در نشاط مردم کرمانشاه تأثیر خوبی داشته است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: ساخت مسکن مهر در کرمانشاه در روحیه و نشاط مردم تأثیر خوبی داشته است.

مسکن مهر در نشاط مردم کرمانشاه تأثیر خوبی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دادوش هاشمی ظهر امروز در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی و برخی معاونان و مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران گفت: روند اجرای ساخت مسکن مهر با سرعت خوبی پیش می‌رود و تلاش‌های خدمتگزاران دولت نهم و دهم در اجرای طرح مسکن مهر غیر قابل انکار است.

هاشمی تأکید کرد: با توجه به برخی نابسامانی‌های اقتصادی و مشکلاتی که در روند تکمیل واحدهای مسکن مهر وجود داشته است، تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی و سایر مسئولان کشوری و استانی موجب شد که قیمت مسکن مهر بالا نرود و بر خلاف تبلیغات پوچ دشمنان نظام، ملت شریف ایران توانسته است در مقابل همه تهدیدات و اقدامات دشمن ایستادگی کند.

وی ادامه داد: قطعا تحویل واحدهای مسکن مهر به مردم موجب برقراری تعادل در بازار مسکن خواهد شد و مردم نیز شاد می‌شوند، چرا که نیاز به سرپناه یک نیاز ضروری است.

گفتنی است، بازدید و آشنایی از نزدیک وزیر راه و شهر سازی با پروژه‌های کمربندی و کنارگذر شرقی و غربی کرمانشاه، محور در دست احداث قزانچی کرمانشاه به کامیاران و پروژه ایستگاه راه آهن ده پهن شهر کرمانشاه در برنامه کاری سفر یک روزه وی قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین با حضور در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری شرکت و با بررسی طرح‌ها زیربنایی استان در دو بخش راه و شهرسازی، موانع و مشکلات احتمالی آنان را طرح و تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول