اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر:

مسکن مهر گناوه 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: مسکن مهر 340 واحدی گناوه تاکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسکن مهر گناوه 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه علیرضا صفایی‌بوشهری صبح امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر گناوه اظهار داشت: جاده‌های پیرامونی و محیط پیرامونی این پروژه در حال آماده‌سازی است و امیدواریم ساخت آن نیز تسریع شود.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته تلاش ما بر این است که در سه ماهه اول سال جاری مسکن مهر 340 واحدی گناوه به اتمام برسد و تحویل مردم شریف و ولایتمدار گناوه بدهیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اعتبارات این پروژه بخشی از محل اعتبارات دولت است و بخشی از آن هم آورده متقاضیان بوده است که تامین شده است.

صفایی‌بوشهری بیان داشت: با توجه به تسهیلاتی که دولت خدمتگزار و وزارت مطبوعه گذاشته تاکنون از طرف دولت 100 درصد پرداخت‌ها انجام شده که از متقاضیان هم تقاضا داریم سهم آورده خود را تحویل داده تا در مدت مقرر این پروژه به اتمام برسد.

فرماندار گناوه نیز در این بازدید گفت: در 6 ماهه گذشته با تلاش دستگاه‌های مرتبط پروژه مسکن مهر 340 واحدی پیشرفت خوبی داشته است.

احمد جعفری‌نسب بیان داشت: 4 میلیارد ریال اعتبار برای پکیج فاضلاب مسکن مهر 340 واحدی گناوه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به مشکل مهم شهر گناوه که همان فاضلاب شهری آن است گفت: پروژه فاضلاب شهر گناوه که متوقف شده بود در هفته گذشته موافقت آن از تهران گرفته شده که به زودی آغاز عملیات می‌شود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول