اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین دامغان:

حلقه‏های صالحین کاربردی‏ترین برنامه اجرایی بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت و آموزش بسیج و نظام صالحین دامغان، حلقه‏های صالحین را مهم‏ترین و کاربردی‏ترین برنامه اجرایی بسیج توصیف کرد.

حلقه‏های صالحین کاربردی‏ترین برنامه اجرایی بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام غلامرضا باقری در گردهمایی مربیان و مسئولان شجره طیبه صالحین که در سالن اجتماعات حوزه کوثر دامغان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از ایجاد این حلقه‏ها، پاسخ‌گویی به شبهات و ارتقای سطح بصیرت و بینش بسیجیان به ویژه جوانان است.

وی گفت: باید توجه داشت که این حلقه‏ها باید به صورت منظم و مستمر برگزار شود و مربیان تأثیر و بازدهی آن را پیگیری کنند تا کاری بیهوده صورت نگرفته باشد.

مسئول تربیت و آموزش بسیج و نظام صالحین دامغان افزود: یکی از راه‏های مقابله با جنگ نرم دشمن، تقویت مبانی اعتقادی و دینی جامعه است و باید از تمام ظرفیت‏ها و استعدادهای خود در زمینه تقویت مبانی اعتقادی و دینی استفاده کنیم.

باقری گفت: مربیان باید ابتدا در حلقه‏های خود نیازسنجی کنند و سپس به بررسی و حل مشکلات و ارائه راه حل‏ها بپردازند.

مسئول تربیت و آموزش بسیج و نظام صالحین دامغان یادآور شد: مربیان باید یک موضوع را انتخاب و درباره آن تفکر کرده و مسئله مورد بحث و بررسی قرار دهند و مباحث اخلاقی و اعتقادی را در حلقه‏های خود بگنجانند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول