اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

ملاک هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران سایت سمان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ملاک لیست ارسالی از نهاد ریاست جمهوری برای دریافت هدیه خبرنگاران اطلاعات ثبت شده در سایت "سمان" تا قبل از مهر ماه سال 90 است.

ملاک هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران سایت سمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، احمد سعیدی با اشاره به نحو توزیع کارت هدیه ریاست جمهوری بین خبرنگاران استان کرمان اظهار داشت: ملاک لیست ارسالی از نهاد ریاست جمهوری اطلاعات ثبت شده در سایت سمان است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد 158 نفر لیست خبرنگاران واجد شرایط به منظور دریافت هدیه ریاست جمهوری از نهاد ریاست جمهوری به این اداره کل ارسال شده با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شد، ملاک ارسال لیست از نهاد ریاست جمهوری براساس اطلاعات ثبت شده در سایت "سمان" تا قبل از مهر ماه 1390 بوده است که باید سه اثر و تصویر آن را خبرنگار به نام خودش ثبت کند.

سعیدی بیان داشت: اما اداره خبرنگاران وزارت ارشاد لیست مذکور را به نهاد ریاست جمهوری ارسال و از آن جا نیز به این اداره کل ارسال شده که پس از دریافت مدارک لازم نماینده این اداره کل کارت‌های مذکور را پس از هماهنگی و تعیین روز مشخص از نهاد ریاست جمهوری دریافت و توزیع می‌‌کند.

مدیرکل ارشاد استان کرمان تصریح کرد: از آن جا که ملاک اطلاعات ثبت شده در سایت سمان بوده این اداره کل هیچ‌گونه دخل و تصرفی در لیست‌ها نداشته است و حتی وزارت ارشاد هم براساس مدارک ثبتی در سایت سمان لیست‌ها را ارسال کرده است.

وی ابراز داشت: بنابراین اسامی خبرنگارانی که در این سایت یا ثبت‌نام نکرده‌اند و یا مدارک آن‌ها مورد تأیید کارشناسان وزارت ارشاد قرار نگرفته در لیست وجود ندارد.

سعیدی با اشاره به نحو دریافت کارت خبرنگاران خبرگزاری‌ها و سرپرستان نشریات سراسری عنوان کرد: خبرنگاران خبرگزاری‌ها و سرپرستان نشریات سراسری پیش از این کارت هدیه خود را از مدیران تهران دریافت می‌کردند، اما در حال حاضر با ثبت مدرک خود در سایت سمان و تأیید مدارک از استان کرمان کارت هدیه خود را دریافت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اذعان داشت: برای اداره کل استان کرمان و اداره کل جنوب استان کرمان جمعاً یک لیست ارسال شده است.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول