اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل خبر داد

کمک 1.7 میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل گفت: خیرین حوزه سلامت در سال گذشته یک میلیارد و 710 ریال به بیمارستان امام رضا(ع) آمل کمک کردند.

کمک 1.7 میلیارد ریالی خیرین به بیمارستان امام رضا(ع)

عباسعلی کمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: این کمک‌ها برای تکمیل و اجرای پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات پزشکی در سال گذشته اعطا شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین کمک اهدایی در بخش دیالیز به مبلغ یک میلیارد و 220 میلیون ریال بوده که برای کاهش آلام بیماران دردمند دیالیزی و بقیه در بخش‌ها و واحدهای دیگر بیمارستان هزینه شده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) آمل یادآور شد: خیر آملی سعدالله توکلی سال 89 و 90 مبلغ 310 میلیون ریال به بیمارستان امام رضا(ع) کمک کرد.

این مسئول گفت: هاشم مقصودنیا متولی موقوفه آقا ابوالحسن ارباب تحت نظارت اداره اوقاف و امور خیریه آمل مبلغ 520 میلیون ریال را در سال 1390 برای خرید دو دستگاه دیالیز پیشرفته به بیمارستان کمک کرد.

کمالی متذکر شد: هم‌اکنون ساخت اورژانس بزرگ بیمارستان در سه طبقه به مساحت یک‌هزار متر در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آن نحوه ارائه خدمات به بیماران و مراجعان مطلوب‌تر می‌شود.

وی اذعان داشت: برای تکمیل و اجرایی شدن این پروژه مهم به حمایت بیشتر خیرین سلامت و افراد نوع‌دوست نیاز مبرم داریم.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول