اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

6 سال خشکسالی را با آرامش پشت سرگذاشتیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با تلاش همه خدمتگزاران به مردم در آبفا و همراهی مردم و رسانه‌ها توانستیم خشکسالی را با آرامش پشت سربگذاریم.

6 سال خشکسالی را با آرامش پشت سرگذاشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبدالحمید توکلی‌بینا امروز در نخستین جشنواره تجلیل از کارگران پیمانکاران آبفا با تجلیل از خدمات شبانه‌روزی کارگران اظهار داشت: تمام افرادی که در مسیر خدمت به مردم به ویژه سقایی شهر کریمه اهل بیت(ع) تلاش می‌کنند در ثواب آن سهیم هستند.

وی با بیان اینکه هیچ کیفیتی تصادفی به وجود نمی‌آید، خاطرنشان کرد: با تلاش همه خدمتگزاران به مردم در بخش‌های مختلف از مدیران تا کارگران، آب با کیفیت و با فشار مناسب در نقاط مختلف شهر توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه بخشی از دانش و تخصص شرکت‌های خدماتی را پیمانکاران تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: بدون تلاش، تدبیر، تفکر و ابتکار عمل پیمانکاران هیچ کاری از پیش نمی‌رود.

وی همچنین با بیان اینکه استان قم در 10 سال گذشته شش سال را با خشکسالی پشت سر گذاشته است، ابراز داشت: با تلاش و کوشش همه خدمتگزاران به مردم در آبفا و همراهی مردم و رسانه‌ها توانستیم خشکسالی را با آرامش پشت سر بگذاریم.

توکلی‌بینا خشکسالی را از بحران‌های مطرح در دنیا دانست و یادآور شد: پیمانکاران آبفا نیز با حضور غیرتمندانه در صحنه مدیریت بحران خشکسالی قم و همکاری و همراهی در اجرای سریع پروژه‌‌ها در مهار بحران نقش مهمی ایفا کردند.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول