اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خبر داد

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای هوشمندسازی مدارس خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: ‌2 میلیارد تومان اعتبار به نوسازی و خرید تجهیزات برای هوشمندسازی مدارس استان خراسان رضوی اختصاص می‌یابد.

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای هوشمندسازی مدارس خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش استان که تمام مدیران و معاونان این اداره‌کل پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز حضور داشتند، اظهار داشت: اهمیت موضوع آموزش و پرورش و تعلیم و تعلم بر کسی پوشیده نیست و به این امر پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه پرداخته شده است.

وی افزود: در آموزش و پرورش نه تنها به علم‌آموزی اهمیت داده می‌شود بلکه تربیت افراد و کمک به رشد معنوی آنان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر دانش‌آموزان در دوران تحصیل، صحیح و اصولی تربیت شوند توطئه‌های نظام سلطه در آنها تاثیرگذار نخواهد بود.

صلاحی تصریح کرد: تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز به انقلاب اسلامی، حاصل تربیت صحیح و موفق در آموزش و پرورش است.

رئیس شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطر نشان کرد: برای کاهش بزه‌های اجتماعی باید از آموزش و پرورش آغاز و از طریق برنامه‌ریزی دقیق و مناسب افراد را برای ورود به جامعه آماده کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از امور زیرساختی و مهم جامعه به عهده آموزش و پرورش است، اظهار داشت: نتیجه توجه به این موضوع، جامعه‌ای فرهیخته و با حداقل ناهنجاری خواهد بود به همین منظور همه نهادها در استان باید به آموزش و پرورش در دستیابی به اهدافش کمک کنند.

استاندار خراسان رضوی از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد نیمی از وقت خود را به حوزه مدیریت خود و نیم دیگر را به امر آموزش و پرورش اختصاص دهند.

صلاحی با تاکید بر اهمیت روش تدریس معلمان خاطر نشان کرد: از شورای معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش استان درخواست می‌‌کنم تا نسبت به اصلاح این امر در نظام آموزشی برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول