اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

هزینه 15 میلیارد تومانی در مسکن مهر نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از هزینه شدن اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 200 میلیون تومان در فاز نخست مسکن مهر نهبندان خبر داد و گفت: این اعتبارات نشان از توجه دولت در بحث خانه دار شدن افراد جامعه دارد.

هزینه 15 میلیارد تومانی در مسکن مهر نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی‌راد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن شهرستان نهبندان که با حضور مدیران کل مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان‌جنوبی همراه بود، اظهار داشت: طرح مسکن مهر متعلق به همه مردم و مسئولان است و هم‌اکنون در بخش زیربنایی کشور طرحی مهم‌تر از این وجود ندارد، پس باید متولیان امر مسکن مهر به شدت امور خود را پیگیری و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر در حقیقت تحقق شعار دولت در راستای عدالت‌محوری بوده و است، تصریح کرد: امروزه تا دورترین نقاط روستایی کار خدمات‌رسانی به ویژه ساخت مسکن و مسکن مقاوم انجام شده است.

فرماندار نهبندان یادآور شد: تلاش تمامی سازمان‌ها و ادارات به ویژه مسکن و شهرسازی، بنیاد مسکن و بانک مسکن در راستای ساخت مسکن و خانه‌دار شدن خانواده‌ها بسیار موثر و برجسته است.

شرافتی‌راد با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات، فعالیت‌ها و جهش‌های خوب و موثری در دولت‌های نهم و دهم انجام شده است، افزود: تنها در بخش مسکن مهر مبلغ 15 میلیارد و 200 میلیون تومان برای فاز نخست مسکن مهر نهبندان از اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای تحقق اهداف و سیاست‌های دولت در بحث مسکن باید مسئولان، تعاونی‌های مسکن مهر و مردم تلاشی مضاعف داشته باشند، گفت: تمامی تعاونی‌های مسکن مهر و مهندسان ناظر باید در اجرای فازهای بعدی مسکن مهر شهرستان تلاش جدی داشته و اقدامات و برنامه‌ها را طبق ضوابط و مقررات ساخت و ساز به پیش ببرند.

فرماندار نهبندان از پیشرفت 95 درصدی احداث واحدهای مسکونی فاز نخست مسکن مهر این شهرستان خبر داد و بیان داشت: در این فاز 330 قطعه زمین برای 660 واحد مسکونی تفکیک شده که تمامی واحدهای این فاز تا سه ماه دیگر به طور کامل تحویل متقاضیان می‌شود.

شرافتی‌راد با اشاره به اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق و تلفن قبل از سکونت متقاضیان و ساکنان فاز نخست مسکن مهر فراهم شده است، تصریح کرد: عملیات اجرایی فاز دوم مسکن مهر نهبندان در هفته آینده آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در فاز دوم مسکن مهر تاکنون 5 هزار و 500 مترمکعب عملیات خاکبرداری، 13 هکتار تسطیح اراضی و یکپارچه‌سازی و تعداد 265 قطعه زمین مسکونی برای ساخت 530 واحد مسکونی تفکیک و قطعه‌بندی شده که در این راستا مبلغ 45 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول