اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نوشهر خبر داد

اختصاص اتاق فکر و هم‌اندیشی به خبرنگاران نوشهری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از اختصاص اتاق فکر و هم‌اندیشی به خبرنگاران در نوشهر خبر داد.

اختصاص اتاق فکر و هم‌اندیشی به خبرنگاران نوشهری

حجت‌الاسلام حسن توپا‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: خبرنگاران نوشهری با تلاش و همتی که دارند باعث نشاط، پویایی و شادابی در عرصه اطلاع‌رسانی شده‌اند و متعهدانه برای خبررسانی کوشا هستند.

این مسئول افزود: به جهت اهمیت انسجام بین خبرنگاران و ایجاد فضایی برای هم‌اندیشی و برگزاری جلسات زمان‌بندی شده به این نتیجه رسیدیم که اختصاص یک دفتر تحت عنوان اتاق فکر و هم‌اندیشی می‌تواند برای اهالی خبر و رسانه نوشهر مفید باشد تا در کنار هم و با همفکری و مشورت‌های حرفه‌ای باعث اعتلای رسانه‌ها شوند.

توپا‌حیدری خاطرنشان کرد: حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره از دغدغه‌ها بوده و معتقدم هر وقت رسانه‌ها پویا باشند جامعه نشاط و جوانی بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان خبرنگاران را به عنوان مشاور و همکار فکری خود ببینند، ابراز داشت: خبرنگاران به عنوان نماینده افکار عمومی در جامعه هستند و معمولاً نیز چیزهایی را می‌بینند و نکته سنجی می‌کنند که در جامعه کمتر دیده می‌شود و این خود می‌تواند یک کار شورایی باشد برای رفع مشکلات و تقویت حسنات که دلسوزانه نیز مطرح می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر همچنین درآمد پایین خبرنگاران را یکی از سختی‌ها و کاستی‌های مهم این قشر عنوان کرد و افزود: اصحاب خبر و رسانه با اینکه درآمد زیادی ندارند ولی همواره در همه صحنه‌ها حضور فعال دارند و این ستودنی است و باید دیده شود و درخواست ما از مسئولین شهرستانی این است که از اختیارات خود و از بودجه‌های فرهنگی خود برای حمایت از خبرنگاران تدبیر کنند.

توپا‌حیدری تصریح کرد: در اقدامی در ابتدای سال جدید، منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس نهم به همراه کارشناس این اداره از دفاتر مطبوعاتی و خبرگزاری مستقر در نوشهر بازدید به عمل آورد و خوشبختانه ایشان، امام جمعه و فرماندار نوشهر در حوزه حمایت از اصحاب خبر و رسانه دغدغه دارند و همواره در این راه همراه ما بودند. 

وی ادامه داد: یک اتاق با امکانات اولیه در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نوشهر به خبرنگاران اختصاص دادیم و به زودی این اتاق تحویل رابط خانه مطبوعات غرب استان در نوشهر خواهد شد تا خبرنگاران نوشهری دارای یک مکان برای اقدامات خود باشند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: امروز هجمه‌هایی که رسانه‌های بیگانه برای خدشه به ایران اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند ناجوانمردانه است و خبرنگاران ما در خط مقدم مبارزه با این همه تهاجمات، بسیجی‌وار مبارزه می‌کنند که امیدواریم همه برای این قشر اقداماتی انجام دهیم.

انتهای‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول