اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بازدید خبرنگاران از اسناد و دست‌نوشته‌های شهدا در تهران

خبرگزاری فارس: سخنگوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید خبرنگاران این استان از اسناد و دست‌نوشته‌های شهدا در تهران خبر داد.

بازدید خبرنگاران از اسناد و دست‌نوشته‌های شهدا در تهران

سید مهرعلی مختارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 10 نفر از خبرنگاران فعال در استان کهگیلویه و بویراحمد از معاونت پژوهشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بازدید خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: خبرنگاران در این سفر با مجموعه عملکرد معاونت پژوهشی در رابطه با آثار و وصیت‌نامه‌های شهدای کشور به‌ویژه شهیدان گلگون کفن استان کهگیلویه و بویراحمد آشنا می‌شوند.

سخنگوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت گفتن و نوشتن از شهدا و آرمان آن‌ها بیان داشت: حضور خبرنگاران در این مجموعه معنوی علاوه بر آشنایی خود خبرنگاران موجب انعکاس این فضا به جامعه و ترویج راه و مکتب شهیدان خواهد شد.

 مختارنیا ابراز داشت: خبرنگاران در این سفر از اسناد موجود جانبازان، ایثارگران و شهدا دیدن می‌کنند و با طرز نگهداری آن‌ها آشنا می‌شوند.

آشنایی با کتاب‌های چاپ شده، دست‌نوشته‌ها، وصیت‌نامه‌ها و عملکرد بنیاد شهید در حوزه پژوهش از دیگر اهداف بازدید یک روزه خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمدی از سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اعلام شد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هماهنگی‌های برگزاری نشست خبری رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خبرنگاران این استان در تهران انجام شده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول