اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

افزایش توان عملیاتی مرزبانی در دریای خزر

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی گیلان از افزایش توان عملیاتی مرزبانی با اجرای طرح‌ها در دریا و در مرز خشکی در این استان خبر داد.

افزایش توان عملیاتی مرزبانی در دریای خزر

سید یوسف مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر انزلی با اشاره به انتزاع فرماندهی مرزبانی گیلان از دو سال گذشته اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی در مرزبانی گیلان تدوین شده است و در دستور کار قرار دارد.

وی، ارتقای بهره‌وری و رضایتمندی و اعتماد عمومی را در اولویت برنامه‌های مرزبانی گیلان عنوان کرد و افزود: اجرای طرح آرامش بهاری در ابتدای سال جاری موجب بیشترین رضایتمندی و جلب اعتماد عمومی بین مسافران و شهروندان با کمترین حوادث و بیشترین خدمات‌دهی شده است.

مرتضوی به تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای کاهش تلفات انسانی، افزایش بهره‌وری و منزلت اجتماعی در مرزبانی گیلان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح‌های مذکور موجب استفاده بهتر مسافران از موهبت‌های الهی در این استان می‌شود.

فرمانده مرزبانی گیلان میزان ورود مسافران در فصل بهار و تابستان را بیش از 10 میلیون نفر به این استان پیش‌بینی کرد و ابراز داشت: سالم‌سازی طرح دریا در اولویت برنامه‌های مرزبانی گیلان قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور انسداد مرز خشکی در شهرستان مرزی آستارا و تکمیل یا ساخت دیگر پروژه‌های عمرانی، تصریح کرد: طرح‌های مذکور با اختصاص اعتبار اجرایی می‌شوند.

مرتضوی از اجرای طرح‌های عملیاتی مرزبانی گیلان خبر داد و بیان داشت: توان عملیاتی مرزبانی گیلان با ابلاغ طرح‌ها و شاخص‌های اعلامی در دریا و مرز خشکی افزایش می‌یابد.

فرمانده مرزبانی گیلان بر ممنوعیت ورود کالای ممنوعه از مسیر دریا و خشکی به این استان تاکید کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و ... به منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ساحل‌نشینان و مرزنشینان انجام شده است.

وی، ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی در کشور همسایه با اهدای قرآن و بروشور ایران‌شناسی به مسافران را از دیگر برنامه‌های مرزبانی گیلان اعلام کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول