اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته میراث فرهنگی در همدان صورت می‌گیرد

حرکت کارناوال خودروهای قدیمی با حمل آثار صنایع‌دستی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در هفته میراث فرهنگی کارناوال خودروهای قدیمی با حمل آثار صنایع‌دستی در سطح شهر حرکت می‌کنند.

حرکت کارناوال خودروهای قدیمی با حمل آثار صنایع‌دستی

اسدالله بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه‌های هفته میراث فرهنگی اظهار کرد: در هفته میراث فرهنگی کارناوال اتومبیل‌های قدیمی در همدان راه‌اندازی می‌شود که آثار صنایع‌دستی نیز در این خودروها حمل می‌شود.

وی تصریح کرد: همزمان با حرکت خودروها برای جاذبه بیشتر، آثار گذشتگان نیز برای معرفی بیشتر در این خودروها به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان بیان داشت: معمولاً این آثار صنایع‌دستی هنر نیاکان و میراث هنری هستند که تا این تاریخ باقی مانده است که هرکدام از ماشین‌ها یکی از این آثار را حمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: همزمان در هفته میراث فرهنگی در تهران نیز نمایشگاه صنایع‌دستی برگزار می‌شود و در موزه‌های استان نیز برنامه‌هایی تدارک دیده‌ شده است.

بیات در پایان خاطرنشان کرد: استان همدان دارای 10 موزه است که بازدید از آنها در 28 و 29 اردیبهشت ماه رایگان بوده و علاقمندان می‌توانند از این موزه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول