اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم خبر داد

راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری پلیس قم/ برپایی جشنواره پلیس و رسانه

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم از راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری پلیس در قم خبر داد.

راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری پلیس قم/ برپایی جشنواره پلیس و رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد صادقی پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قم گفت: پلیس در همه زمینه‌ها آماده تعامل با رسانه‌ها است تا با ارائه مطالب و گزارش‌ها بتواند افکار عمومی مردم را با طرح‌های پلیس آشنا کند.

وی تصریح کرد: پلیس و رسانه می‌توانند در راستای امنیت اجتماعی تلاش‌های بسیاری داشته باشند تا مشکلات اجتماعی نیز در سطح استان رفع شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم از راه‌اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری پلیس در قم خبر داد و گفت: این باشگاه در آینده‌ای نزدیک در استان تشکیل می‌شود تا بتوانیم اخبار نیروی انتظامی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.

صادقی افزود: این باشگاه می‌تواند به عنوان کارگروه رسانه‌ای پلیس فعالیت کند و با ارائه اخبار و گزارش‌های مختلف مردم را از طرح‌های پلیس مطلع سازد.

وی بیان داشت: بسیاری از طرح‌های نیروی انتظامی مانند طرح‌های ترافیکی و... نیازمند بسترسازی رسانه‌ای و آگاهی دادن به مردم است که رسانه‌ها می‌توانند در این راستا نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم تصریح کرد: البته پلیس نیز خبرنگاران مورد اعتماد را جذب این باشگاه خواهد کرد تا بتوانند یک نگاه کارشناسی به این حوزه داشته باشند.

صادقی همچنین از برگزاری جشنواره پلیس و رسانه در قم خبر داد و گفت: این همایش به منظور معرفی آثار برتر رسانه‌ها برگزار می‌شود تا بتوانیم از خبرنگاران برتر تجلیل کنیم.

وی بیان داشت: این جشنواره برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود و فرماندهی انتظامی استان قم در صدد است تا نهایت تلاش را برای بهتر برگزار کردن این جشنواره داشته باشد.

صادقی ابراز داشت: زمان برگزاری این جشنواره هنوز مشخص نیست اما در نظر داریم در آینده نزدیک این جشنواره را برگزار کنیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند در پیشگیری از وقوع جرم بهترین کمک کار پلیس باشند و معاونت اجتماعی نیز در این راستا برنامه‌های بسیاری دارد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین رویکرد و اولویت نیروی انتظامی پیشگیری از وقوع جرم است که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

صادقی افزود: اگر به پیشگیری نگاه جدی داشته باشیم قطعا هم هزینه کمتری پرداخت می‌کنیم و هم امنیت در جامعه دو چندان خواهد شد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قم ارائه اخبار خبرگزاری فارس را بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: اخبار خبرگزاری فارس بسیار هدفمند و کارساز است و تأثیر بسیاری بر روی مخاطبان می‌گذارد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول