اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی قزوین:

خبرنگاران به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی استان در می‌آیند

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از عضویت رایگان تمامی خبرنگاران در کتابخانه‌های عمومی قزوین خبر داد.

خبرنگاران به عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی استان در می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، محمود لالوها اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در نمایشگاه کتاب تهران تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردند که عضویت رایگان خبرنگاران در کتابخانه‌های عمومی یکی از بندهای این تفاهمنامه است.

وی تصریح کرد: این اقدام با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای فراهم کردن زمینه مطالعه برای تمامی آحاد جامعه و تولید فکر و افزایش معلومات عمومی تمامی افراد جامعه انجام شده است.

لالوها تأکید کرد: اطلاع‌رسانی و حمایت اصحاب رسانه از فعالیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه انجام می‌شود، نقش مهمی در توسعه این فعالیت‌ها و پیشرفت جامعه دارند.

مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین ادامه داد: اصلی‌ترین خریدار و مشتری مطبوعات در کشور کتابخانه‌های عمومی هستند که در این راستا افزایش تعامل با اصحاب رسانه و ایجاد امکاناتی برای حضور هرچه بیشتر آنها در این مجموعه‌های فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

لالوها در پایان یادآور شد: از تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه استان قزوین دعوت می‌شود تا با همراه داشتن کارت شناسایی خبرنگاری خود به کتابخانه‌های عمومی استان قزوین مراجعه کنند و همزمان عضو شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور نیز بشوند.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول