اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک سال تلاش خبرنگاران صورت گرفت

کم‌لطفی روابط عمومی باشگاه سایپا به خبرنگاران البرزی

خبرگزاری فارس: در حالی که اکثر فعالیت اطلاع‌رسانی باشگاه سایپای البرز بر عهده خبرنگاران البرزی است، روابط عمومی این باشگاه پس از یک سال تلاش بی‌وقفه رسانه‌های البرزی با کم‌لطفی به خبرنگاران این استان، پاداش آنها را داد.

کم‌لطفی روابط عمومی باشگاه سایپا به خبرنگاران البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، روابط عمومی باشگاه سایپای البرز 2 روز قبل با انتشار خبری بر روی سایت رسمی باشگاه و ارسال به دفاتر خبرگزاری‌ها اعلام کرد که در روز دوشنبه بیست و پنجم اردیبهشت مراسم تجلیل از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال سایپای البرز به دلیل قرار گرفتن در رده هشتم جدول لیگ برتر برگزار خواهد شد.

همچنین یکی از اعضای روابط عمومی سایپای البرز به نام (ر) ظهر امروز طی تماسی با خبرنگاران حوزه ورزشی البرز از جمله خبرنگار خبرگزاری فارس در کرج، آنها را برای حضور در این مراسم دعوت می‌کند.

البته وی تنها 20 دقیقه بعد طی تماس مجدد با خبرنگار فارس در کرج، اعلام می‌کند که مدیریت باشگاه سایپای البرز تصمیم گرفته است که این مراسم بدون حضور خبرنگاران برگزار شود.

وی در تماسی با خبرنگاران دیگر خبرگزاری‌های فعال در استان البرز همین موارد را مطرح و از آنها به دلیل لغو برنامه عذرخواهی می‌کند.

این در حالی است که خبرنگاران ورزشی استان در زمان آغاز برنامه مطلع شدند که روابط عمومی باشگاه البرزی برای مراسم فوق از تهران خبرنگار دعوت کرده است.

* بی‌اطلاعی سخنگوی سایپا از توهین به خبرنگاران البرزی

در همین رابطه خبرنگار فارس در کرج با سعید تقی‌زاده سخنگوی باشگاه سایپای البرز تماس گرفت و علت عدم دعوت از خبرنگاران البرزی را جویا شد.

وی با بیان این که خود نیز برای این مراسم دعوت نشده است، از توهین به خبرنگاران این استان از سوی روابط عمومی باشگاه خود اظهار بی‌اطلاعی می‌کند.

به طور قطع روابط عمومی و مدیریت جدید باشگاه سایپا باید پاسخگوی رفتار توهین‌آمیز خود با خبرنگاران البرزی و ارجح دانستن خبرنگاران تهرانی در حالی که طی یک سال اخیر البرزی‌ها تلاش بی‌وقفه‌ای برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های این باشگاه انجام دادند، داشته باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول