اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر:

هوشمندسازی مدارس یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر بر هوشمندسازی مدرسه‌های این شهرستان با توجه به نقش آن در کیفیت تعلیم و تعلم تأکید کرد.

هوشمندسازی مدارس یک ضرورت است

محمود سام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر با تأکید بر هوشمندسازی مدرسه‌ها اظهار داشت: با توجه به اهمیت بروز‌رسانی آموزش و استفاده از فناوری نوین در مدرسه‌ها این موضوع را در شورای اداری شهرستان مطرح کرده‌ایم.

وی افزود‌: از آنجا که هوشمند‌سازی مدرسه‌ها تأثیر به سزایی در کیفیت تعلیم و تعلم دارد، تلاش و مساعدت در اجرای این طرح یک ضرورت است.

هوشمندسازی 25 کلاس در نرماشیر

همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر نیز به خبرنگار فارس گفت:  تاکنون 25 کلاس درس در سطح شهرستان هوشمند شده‌اند و برای توسعه و رسیدن به سطح مطلوب نیازمند عزم عمومی هستیم.

عباس حدادیان افزود: در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در سال تحصیلی مدرسه‌های قرآنی فعالیت چشمگیری داشتند و 42 مربی در این زمینه فعالیت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: هم اکنون در سطح شهرستان نرماشیر 10 مدرسه قرآنی فعالیت دارند که امیدواریم در سال تحصیلی جدید بتوانیم مجوز افزایش آنها را بگیریم.

حدادیان همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان نمونه اشاره کرد و گفت‌: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند هر اندازه کار در آموزش و پرورش صورت گیرد، نباید قانع کننده باشد و همه باید در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش همت مضاعف کنند.

وی از موفقیت دانش‌آموزان نرماشیری در مسابقات قرآن و معارف اسلامی‌ خبر داد و تصریح کرد‌: دانش‌آموزان نرماشیر‌ در مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان کرمان حائز دو رتبه اول استانی و چند رتبه دوم و سوم این مسابقات شدند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول