اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی قزوین خبر داد

افزایش بسته‌بندی تولیدات صنایع‌ دستی

خبرگزاری فارس: معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: کمیته تخصصی طراحی و بسته‌بندی در استان قزوین فعالیت خود را افزایش داد.

افزایش بسته‌بندی تولیدات صنایع‌ دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین حمید‌رضا قاسمی اظهار کرد: طراحی و بسته‌بندی در دنیای کنونی به عنوان راهی برای برقراری ارتباط مصرف‌کننده با کالاها و انتخاب برندهای تجاری بسیار مورد توجه بوده و در بازار تولیدات صنایع دستی نقش مهمی ایفا می‌کند.

قاسمی با اشاره به روند استفاده از بسته‌بندی در بازار جهانی افزود: بسته‌بندی مثل پل ارتباطی بین خریدار و کالا است که با نمایش مناسب و جذاب کالا علاوه بر محافظت و ارتقای محصول به آن تشخص داده و وسیله معرفی آن در بازار بوده و نقش بسزایی هم در بازار داخلی و هم در امر صادرات دارد.

وی عنوان کرد: استان قزوین نیز برای جذب بازار و ارائه محصولات متنوع در بسته‌بندی‌های مناسب با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان در کمیته تخصصی طراحی و بسته‌بندی محصولات صنایع دستی توانسته علاوه بر تولید محصولات صنایع دستی، در بخش طراحی و بسته‌بندی‌های خلاق با استانداردهای متناسب رشد چشمگیری داشته باشد و در کاربردی کردن نوین بسته‌بندی در استان قزوین گام مؤثری بردارد.

معاون هنرهای سنتی و صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین بیان کرد: ما با تلاش و کوشش هنرمندان و صنعتگران توانستیم از این شیوه برای رشد و رونق صنایع دستی بهره‌مند شده و با توجه به نزدیک شدن به هفته صنایع دستی جلسات این کمیته با اهتمام بیشتری تشکیل و در نمایشگاهی که در روز جهانی صنایع دستی برگزار می‌شود شاهد به ثمر رسیدن زحمات تیم تخصصی خواهیم بود.

معاون صنایع دستی استان قزوین تصریح کرد: این کمیته در حال حاضر با حضور سه کارشناس سازمانی و چهار عضو فعال و متخصص مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول