اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار مشهد خبر داد

عرضه بسته‌بندی مستقیم میوه و تره‌بار در مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری اقدام به عرضه میوه و تره‌بار به صورت بسته‌بندی کرد.

عرضه بسته‌بندی مستقیم میوه و تره‌بار در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری مشهد، جلال قربانی اظهار کرد: این سازمان با هدف توسعه فرهنگ مصرف محصولات بسته‌بندی، اقدام به عرضه میوه و تره‌بار به صورت بسته‌بندی کرده است.

قربانی افزود: بازار پامچال واقع در چهارراه مخابرات قاسم آباد، نخستین بازار میوه و تره‌باری است که اقدام به تخصیص یک غرفه ویژه عرضه محصولات بسته‌بندی کرده است.

وی در ادامه افزود: سعی شده در این غرفه کالاهای مصرفی و پر استفاده شهروندان به صورت دستچین و بسته بندی با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد که از جمله این اقلام پر استفاده می‌توان به سیب زمینی و پیاز اشاره کرد.

قربانی با اشاره به استقبال شهروندان از این غرفه گفت: این طرح برای نخستین‌بار در نمایشگاه خدمات شهری مشهد اجرا شد که به شدت مورد استقبال شهروندان قرار گرفت، به همین منظور در راستای ایجاد رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان با یکی از شرکت‌های تولید کننده میوه و تره بار مذاکراتی انجام شد تا بتوان این طرح را اجرا کرد.

وی افزود: از ویژگی‌های منحصر به فرد این طرح عرضه مستقیم و حذف واسطه‌ها به منظور کاهش قیمت میوه و تره‌بار بوده است که در این زمینه سازمان میادین آمادگی خود را برای همکاری با کشاورزانی که توانایی عرضه محصولات خود به صورت بسته‌بندی را دارا هستند برای اختصاص غرفه به آن‌‌ها اعلام می‌کند تا این شرکت‌ها نیز بتوانند علاوه بر عرضه محصولات خود به صورت مستقیم، شهروندان نیز بتوانند از مزایای عرضه محصولات دستچین و بسته‌بندی با قیمت مناسب بهره‌مند شوند.

مدیرعامل گفت: سازمان میادین با هدف ارتقای کیفیت و جلب رضایتمندی شهروندان اقدام به عرضه محصولات سالم در چند بازار میوه و تره‌بار مشهد کرد.

قربانی افزود: از ویژگی‌های محصولات سالم میتوان به استفاده از کود و سموم به میزان استاندار و رعایت نکات بهداشتی برای افزایش کیفیت محصولاتی چون سیب زمینی و پیاز اشاره کرد.

وی با اشاره به قیمت بیشتر این محصولات افزود: محصولات سالم به دلیل نیاز به دقت و زمان بیشتر نسبت به سایر محصولات در فرآیند پرورش دارای قیمت بالاتری نسبت به محصولاتی هستند که به صورت عادی پرورش می‌یابند اما دارای کیفیت بیشتری هستند و شهروندان می‌توانند با خیالی آسوده از سلامت این محصولات، آنها را خریداری کنند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول