اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب آمادگی لازم

دختران فوتبالیست قمی به اردوی ایتالیا اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: دختران فوتبالیست قمی تیم ملی دختران کشورمان را در اردوی آماده‌سازی این تیم در کشور ایتالیا همراهی خواهند کرد.

دختران فوتبالیست قمی به اردوی ایتالیا اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در این اردو علاوه بر دختران جوان فوتبالیست قمی که سال گذشته در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور درخشیدند، نفراتی از استان‌های البرز، قزوین، سمنان، آذربایجان شرقی، مازندران، زنجان، اصفهان، فارس، خوزستان و گلستان حضور خواهند داشت.

این در حالی است که مریم ایراندوست سرمربی این تیم به منظور برگزاری اردوی جدید تیم ملی دختران زیر 19 سال بانوان در کمپ تیم‌های ملی فوتبال، زمان برگزاری این اردو را در روزهای پایانی خرداد ماه در نظر گرفته است.

در حال حاضر زهرا قربانی، فریما حیدری و مریم دست‌پاک سه فوتبالیست دختر از استان قم در ترکیب تیم ملی کشورمان حضور دارند که قرار است در اردوی تدارکاتی دختران فوتبالیست جوان در ایتالیا در کنار سایر ملی‌پوشان حضور داشته باشند و آماده مسابقات آسیایی شوند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران در بخش بانوان در تلاش بود با برگزاری اردو در ایتالیا دختران جوان را برای مسابقات آسیایی آماده کند و به همین منظور پس از رایزنی‌های متعدد سرانجام روز گذشته این توافق بین دو کشور حاصل شد تا دختران جوان ایران بتوانند اردویی 14 روزه از اواخر مرداد در ایتالیا برگزار کنند در شرایطی که ملی‌پوشان در نظر دارند در این اردو چند دیدار تدارکاتی با تیم‌های مطرح فوتبال این کشور برگزار کنند.

در بخش نوجوانان اوکراین از تیم کشورمان به صورت تلفنی دعوت کرده است تا در تورنمنت چهار جانبه شرکت کند اما هنوز دعوت‌نامه رسمی به ایران فرستاده نشده است در حالی که مرحله پایانی فوتبال زیر 19 سال از 10 تا 22 مهر (اول تا 13 اکتبر) و مرحله پایانی زیر 16 سال دختران از 17 تا 27 آبان (7 تا 17 نوامبر) برگزار خواهد شد.

این در حالی است که موفقیت بانوان قمی در پیشرفت هر دو رشته فوتبال و فوتسال بانوان سبب شده است تا بخش بانوان هیئت قم بتواند هم جایگاه مناسبی در فدراسیون فوتبال به دست بیاورد و هم اینکه توانمندی دختران و بانوان فوتبالیست و فوتسالیست قمی را به خوبی ارائه کند.

نفراتی که به اردوی جدید تیم ملی فوتبال بانوان دعوت شده‌اند، کسانی هستند که در دو سال اخیر حضور در تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه دختران کشور را تجربه کرده‌اند.

دختران فوتبالیست قمی در حالی به اردو دعوت شد‌ه‌اند که به این اردو دعوت شده‌اند که این امیدواری وجود دارد که بانوان قمی همچون گذشته بتوانند توانایی و استعداد خود را برای پوشیدن پیراهن اصلی تیم ملی به کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران نشان دهند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول