اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

رئیس هیئت فوتبال با مصلحت‌اندیشی انتخاب شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: انتظار داریم انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان فارغ از انگیزه‌های سیاسی و جناحی باشد و براساس مصلحت‌اندیشی و آن چه که به سود فوتبال اصفهان است، رئیس هیئت انتخاب شود.

رئیس هیئت فوتبال با مصلحت‌اندیشی انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش پیش‌ از ‌ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان که در تالار افتخارات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، پیش از رأی‌گیری خطاب به اعضای مجمع اظهار داشت: حاشیه‌های مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال از یک هفته پیش آغاز شده بود تا ثابت کند که این رشته حسابش با سیار رشته‌ها متفاوت است و حاشیه‌های متفاوتی را در دل خود جای داده است.

وی با اشاره به چینش اعضای مجمع از کاندیداها خواست در صورتی که نسبت به چینش اعضا اعتراضی دارند، پیش از رای‌گیری اعلام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: چینش اعضای مجمع براساس آیین‌نامه انجام شده و از این لحاظ مشکلی ندارد زیرا این افراد مصلحت فوتبال را می‌خواهند و براساس دیدگاه خود بهترین انتخاب را انجام می‌دهند.

خدابخش با اشاره به ظرفیت بالای ورزش اصفهان بیان داشت: حضور پنج تیم لیگ برتری فوتبال و فوتسال یک قابلیت بزرگ برای ورزش اصفهان است، ضمن اینکه هیئت فوتبال استان اصفهان 50 هزار بیمه شده ورزشی دارد که انتظار می‌رود رئیس آینده این تعداد را به 150 هزار بیمه شده برساند.

وی از اعضای مجمع درخواست کرد به بهترین گزینه جمع برای ریاست هیئت فوتبال رای بدهند و تاکید کرد: پس از اینکه رئیس جدید هیئت مشخص شد، انتظار داریم سایر کاندیداها این تصمیم را بپذیرند.

در ادامه نیز رئیس فدراسیون فوتبال نیز گفت: اصفهان یکی از قطب‌های اصلی رشته فوتبال در کشور است و در سال‌های گذشته توانمندی خود را به بهترین شکل به نمایش گذاشته است.

علی کفاشیان با بیان اینکه تکمیل نشدن ورزشگاه نقش‌جهان از مهم‌ترین ضعف‌های فوتبال استان اصفهان است، تصریح کرد: استان اصفهان به واسطه داشتن باشگاه‌های بزرگ و فعال و هم‌چنین شهرستان‌هایش که در زمینه فوتبال فعال هستند، بزرگ‌ترین مجمع انتخاباتی در بین هیئت‌های ورزشی کشور را دارد.

وی با ابراز تشکر از حضور چهار کاندیدا در مجمع هیئت فوتبال استان اصفهان بیان داشت: بیان نظریات مختلف تا پیش از مشخص شدن رئیس جدید مثمر ثمر است اما پس از آن هر فرد که رای آورد، مورد قبول تمام افراد باید باشد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول