اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

بخشدار منطقه بردخون:

مردم در هوشمندسازی مدارس مشارکت بیشتری داشته باشند

خبرگزاری فارس: بخشدار منطقه بردخون گفت: مردم نیز همگام با دولت در هوشمندسازی کلاس‌های درس مشارکت کنند و فرصت رشد و پیشرفت را برای دانش‌آموزان فراهم سازند.

مردم در هوشمندسازی مدارس مشارکت بیشتری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود محمدپور پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون با اشاره به تأثیر فناوری‌های جدید در اعتلای نظام آموزشی اظهار داشت: شرایط ویژه دنیای امروز و دستیابی دانشمندان به پیچیده‌ترین دانش‌ها که دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است، ضرورت استفاده از فناوری‌های روز دنیا و علوم مختلف را بیشتر می‌کند.

وی افزود: بر این اساس باید همه کلاس‌های درس به صورت هوشمند اداره شوند و ائمه جمعه و جماعات نیز نقش ویژه‌ای در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم دارند.

محمدپور اضافه کرد: مردم همواره وظیفه خود را در گسترش علم و فناوری و مدرسه‌سازی انجام داده‌اند و در بیشتر طرح‌ها، پروژه‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش مشارکت و همکاری داشته‌اند و الحمدالله بیش از 80 درصد طرح‌ها پیشرفت داشته است و تنها یکی از طرح‌های آموزشی در منطقه از پیشرفت خوبی برخوردار نبوده که امیدواریم با همراهی مسئولان استان توجه ویژه‌ای در این زمینه صورت گیرد.

بخشدار بردخون ادامه داد: سند چشم‌انداز توسعه نشانگر جایگاه ویژه تعلیم و تربیت در کشور است و حال با توجه به اینکه دنیای امروز بر مدار علم و فناوری و ارتقاء داشته‌ها می‌چرخد، ما نباید اعتماد به نفس خود را از دست دهیم و از گذشته پرافتخاری که منشأ خدمات فراوان ایرانیان به نسل بشر بوده است فاصله بگیریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز در این نشست خاطر نشان کرد: گذشته علمی منطقه و حضور بزرگان دینی و علمی، مراکز حوزوی و علم‌آموزی گویای توجه مردم این دیار به علم بوده است و انتظار می‌رود بیش از گذشته و به صورت فعال در مسیر رسیدن به جایگاه شایسته خود تلاش کنیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول