اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

همدان در هوشمندسازی مدارس پیشتاز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: استان همدان در بحث هوشمندسازی مدارس جزو استان‌های برتر شناخته شده است.

همدان در هوشمندسازی مدارس پیشتاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی‌محتشم بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی تحول بنیادین آموزش و پرورش در همدان اظهار داشت: همدان امروز میزبان کارگاه تحول بنیادین با حضور وزیر آموزش و پرورش است که امسال سال استثنایی برای آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: امسال سال ریل‌گذاری برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و با تقدیر رهبری در هفته بزرگداشت معلم مسئولیت ما برای انجام کارها سنگین‌تر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: سیمای جمهوری اسلامی با اقدامات آموزش و پرورش در مسیر رشد و تعالی قرار داده شده و امروز آنچه که در کشور اتفاق می‌افتد تجلی آن با اجرای سند تحول بنیادین معنا پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه به عنوان قانون اساسی تعلیم و تربیت است که تمام مطالب ارائه شده در آن به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش باید به اجرا در بیاید.

حسنی‌محتشم اضافه کرد: فرهنگیان استان همدان عزمشان را جزم کردند تا برای شکوفایی فطرت دانش‌آموزان و برای رسیدن به قله‌های سعادت ایران اسلامی همه باهم همکاری کنند.

وی تأکید کرد: فرهنگیان هم‌قسم شدند تا این مسیر نورانی در ارتباط با اجرای سند تحول بنیادین را به خوبی به انجام برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: برای اجرای سند تحول در سال جدید در استان همدان هیچ گونه مشکلی به لحاظ نیروی انسانی و فضای آموزشی و مدرسه وجود ندارد و همه چیز آماده برای سال تحصیلی جدید است.

وی در پایان سخنانش به هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و گفت: استان همدان در بحث هوشمندسازی مدارس جزو استان‌های برتر کشور شناخته شده است به طوری که بیش از یک هزار و 700 کلاس را تجهیز کرده است و امروز نیز دبیرخانه دائمی هوشمندسازی کشور به استان همدان محول شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول