اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اعتلای هنر دینی

جشنواره استانی تئاتر بسیج ‌سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از برگزاری نهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج در این استان به منظور اعتلای هنر دینی خبر داد.

جشنواره استانی تئاتر بسیج ‌سمنان برگزار می‏شود

محمد نوروزیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در  سمنان اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، حفظ و انسجام هنرمندان فعال در عرصه بسیج و در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی برگزار می‏شود.

وی اضافه کرد: ارزش‏ها و آرمان‏های انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، قصه‏های قرآن، تاریخ اسلام، مفاخر جهان و مضامین آیین اجتماعی از موضوعات این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با اشاره به بخش‏های مختلف این جشنواره افزود: نمایش صحنه‏ای و نمایش خیابانی از بخش‏های استانی جشنواره و نمایش کودک و نوجوان و نمایشنامه‏نویسی هر دو مختص کشوری است و بخش استانی نخواهند داشت.

نوروزیان تصریح کرد: علاقه‏مندان در بخش نمایش کودک و نوجوان تا 15 آبان‌ماه و نمایشنامه‏نویسی تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی ارسال کنند.

وی مهلت ارسال آثار در بخش استانی این جشنواره را تا 30 تیرماه اعلام کرد و اظهار داشت: متقاضیان باید سه نسخه از نمایشنامه مورد نظر را تا روز مورد نظر به دبیرخانه کانون‏های بسیج هنرمندان شهرستان‏ها و سازمان استان تحویل دهند.

نوروزیان افزود: بازبینی نمایش‎‏ها از 25 شهریور آغاز خواهد شد و نمایش‏های منتخب باید تا 20 مهرماه در پنج نوبت اجرای عمومی داشته باشند.

وی بیان کرد: علاقه‏مندان برای دریافت فرم شرکت در جشنواره و ارسال آثار می‏توانند از تاریخ پنجم تیرماه به وبلاگ www.baosem.blogfa.com و یا کانون‏های بسیج هنرمندان سراسر استان سمنان مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‏های دبیرخانه سازمان 02314444291 و 02313382068 تماس بگیرند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: آدرس دبیرخانه جشنواره تئاتر بسیج سمنان، میدان امام رضا(ع)، بلوار علم و صنعت، بعد از بلوار کارگر، دست چپ، بن‏بست نخست، پلاک 77، طبقه دوم، کدپستی 85855-35148 سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان است.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول