اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

جشنواره تئاتر زائر گامی در ارتقای فرهنگی منطقه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: با برگزاری جشنواره سراسری تئاتر زائر می‌توان گام‌های مهمی در راستای بالندگی ارتقای فرهنگی جنوب برداشت.

جشنواره تئاتر زائر گامی در ارتقای فرهنگی منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری تئاتر زائر در این شهرستان اظهار داشت: جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری تئاتر زائر با هدف برگزاری منظم و با کیفیت این جشنواره برگزار شد.

وی افزود: باید در برگزرای این جشنواره طوری عمل شود که فرهنگ رضوی در جنوب کرمان نهادینه شود که این امر با همکاری و هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی میسر می‌شود.

حسینی شورای سیاست‌گذاری رضوی را ظرفیت بزرگ فرهنگی منطقه دانست و تصریح کرد: با برگزاری این جشنواره می‌توان گام‌های مهمی در راستای بالندگی ارتقای فرهنگی جنوب برداشت.

پس از بحث و بررسی پیرامون نحوه برگزاری جشنواره تئاتر زائر، ویژه برنامه‌های این جشنواره در قالب نمایشگاه رضوی، جام فوتسال رضوی، مسابقه کتابخوانی رضوی و همچنین دومین کنگره سلطان سیداحمد ساردوئیه مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه دبیران و مدیران اجرایی جشنواره نیز معرفی شدند.

جشنواره تئاتر زائر، بخشی از جشنواره سیره رضوی است که در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول