اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خبر داد

تدوین جلد دوم کتاب نخبگان شاهد و ایثارگر استان اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از تدوین جلد دوم کتاب نخبگان شاهد و ایثارگر استان خبر داد و گفت: 360 نخبه در این کتاب معرفی شده‌اند.

تدوین جلد دوم کتاب نخبگان شاهد و ایثارگر استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علی قریشی ظهر امروز در نشست ستاد اوقات فراغت استان با بیان اینکه 11 هزار و 200 دانشجو ایثارگر در استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند، اظهار کرد: این دانشجویان در 180 مرکز دانشگاهی علوم دانشگاهی را فرا می‌گیرند.

وی افزود: ظرفیت دانش و علم ایثارگران استان اصفهان  در سطح مطلوبی قرار دارد به گونه‌ای که معدل دانشجویان ایثارگر استان اصفهان 17است.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید امور ایثارگران استان اصفهان در زمینه اوقات فراغت ایثارگران در تابستان سال جاری گفت: تمام فعالیت‌های فرهنگی این نهاد با مشارکت جامعه ایثارگری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد، برگزاری مسابقات ورزشی در زمینه فوتسال و شنا ویژه فرزندان پسر و ایجاد کارگاه آموزشی نحوه نگارش مقالات علمی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده این نهاد در تابستان امسال است.

قریشی اضافه کرد: جشنواره اذان ویژه دانش آموزان شاهد و ایثارگر با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان به زودی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  برنامه ریزی‌های بسیاری برای اعزام پنج گروه قرآنی 60 نفره به مشهد مقدس در ایام تابستان صورت گرفته است، یادآور شد: اعزام دو گروه از جانبازان 70 درصدی و 85 نفر خانواده شهدا به مشهد مقدس نیز در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان قرار دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه هر دستگاه طبق مصوبه دولت ملزم به اعزام والدین شهدا تحت پوشش آن نهاد سالی یک‌بار به مشهد مقدس است، گفت: از آن جایی که میانگین سنی والدین شهدا 70 سال و جانبازان 50 سال است، بنابراین باید در ارائه خدمات به این عزیزان تعجیل شود.

وی همچنین از تدوین جلد دوم کتاب نخبگان شاهد و ایثارگر استان خبر داد و گفت: 360 نخبه در این کتاب معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول