اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز صورت می‌گیرد

رونمایی از خدمات پیشخوان دولت در حوزه میراث فرهنگی

خبرگزاری فارس: در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز از خدمات پیشخوان دولت در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس رونمایی می‌شود.

رونمایی از خدمات پیشخوان دولت در حوزه میراث فرهنگی

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اذاره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های این اداره‌کل با اعلام این خبر به تشریح برنامه‌های این معاونت در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز پرداخت.

صغری رنجبر با اشاره به حضور پررنگ و چشم‌گیر این معاونت در این نمایشگاه افزود: با توجه به تخصصی‌بودن نمایشگاه، بدون شک نقش سرمایه‌گذاری و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری از محوری‌ترین بخش‌های این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: در همین راستا تلاش داریم در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری و ارائه طرح‌های گردشگری با حضور در این نمایشگاه زمینه ایجاد یک پل ارتباطی نزدیک را فراهم کنیم.

رنجبر در قسمت دیگری از سخنانش ابراز داشت: راه‌اندازی میز سرمایه‌گذاری با رویکرد پاسخ‌گویی به سئوالات متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری از جمله فعالیت‌های این معاونت در نمایشگاه است.

معاون اداره‌کل میراث فرهنگی فارس در ادامه گفت: ارائه گزارش عملکرد سرمایه‌گذاری‌های انجام شده بخش خصوصی و دولتی در سه سال گذشته، نشست مشترک با مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان فارس و همچنین با نمایندگان بانک‌های عامل در مورد پروژه‌های معرفی شده برای اخذ تسهیلات از برنامه‌های شاخص این معاونت در نمایشگاه است.

رنحبر با تاکید بر حمایت اداره‌کل میراث فرهنگی فارس از سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: در نمایشگاه شیراز بسته‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری ارائه می‌شود، همچنین شاهد رونمایی از خدمات پیشخوان دولت در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گزارش این اداره‌کل در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان فارس نیز به منظور اطلاع هم‌وطنان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول