اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همچون نشست‌های قبلی

غیبت رحیمی در نشست خبری تیم فوتبال سپاهان

خبرگزاری فارس: نشست خبری مدیر تیم فوتبال و سرمربی تیم سپاهان در شرایطی برگزار می‌شود که همچون نشست‌های قبلی مدیر عامل سپاهان حضور ندارد.

غیبت رحیمی در نشست خبری تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در آستانه آغاز فصل جدید لیگ برتر هندبال، باشگاه سپاهان نشستی خبری را ترتیب داده تا اصحاب رسانه ابهاماتی را که در مورد نقل و انتقالات وجود دارد، با کادر فنی سپاهان در میان بگذارند.

رسول خوروش مدیر تیم فوتبال و سرپرست سپاهان، زلاتکو کرانچار و علیرضا مرزبان سرمربی و مربی سپاهان در این نشست رو در روی اصحاب رسانه قرار می‌گیرند و به سئوالات مختلف آنها پاسخ می‌دهند.

همچون چند نشست خبری دیگر باشگاه سپاهان در دوره مدیریت علیرضا رحیمی وی کماکان در این نشست نیز حضور پیدا نمی‌کند.

همچنین به روال سال‌های گذشته ویژه برنامه معارفه کادرفنی، مدیریتی و بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با عنوان جشن پیراهن برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه با حضور هواداران، مسئولان استان، مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و اصحاب رسانه  شنبه 24 تیرماه ساعت 19 در مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس واقع در خیابان آتشگاه برگزار می‌شود.

در این برنامه از سرودهای جدید باشگاه سپاهان رونمایی شده و از رسول ظفریان مربی برتر ایران به انتخاب کانون مربیان کشور تقدیر می‌شود.

پیش از آغاز این ویژه‌برنامه کمپ تمرینی تخصصی فوتبال در مجموعه فردوس شامل زمین چمن طبیعی، زمین چمن مصنوعی و زمین ماسه‌ای افتتاح می‌شود.

تیم سپاهان در سه دوره گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان قهرمانی دست یافته است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول