اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

میزان خسارت سیل‌زدگی اماکن ورزشی گیلان بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: برخی از اماکن ورزشی در لنگرود، رودسر و املش بر اثر سیل تخریب شدند که میزان خسارت آنها در دست بررسی است.

میزان خسارت سیل‌زدگی اماکن ورزشی گیلان بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی عصر سه‌شنبه در جمع معاونان و کارشناسان ورزشی استان در محل اداره کل اظهار کرد: پس از وقوع سیل‌زدگی در شهرهای شرق گیلان بازدید از اماکن ورزشی رضوانشهر را نیمه کاره رها کردیم و در محل سیل‌زدگی حاضر شدیم.

وی با اشاره به بازدید از اماکن ورزشی سیل‌زده لنگرود گفت: سالن لات‌لیل لنگرود بیش از 40 درصد آسیب دید و چند زمین ورزشی این شهرستان بر اثر سیل‌زدگی تخریب شده است.

این مسئول میزان خسارت وارده به اماکن ورزشی شهرستان‌های لنگرود، رودسر و املش را در حال بررسی خواند.

وی با اشاره به اهمیت بازدید از اماکن ورزشی در سفرهای استانی بیان کرد: هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها نقش زیادی در موفقیت ورزش گیلان دارند و باید در راستای معرفی چهره‌های جدید ورزشی تلاش بیشتری کنند.

بابایی خواستار تشکیل شورای ورزشی محلات و روستاها در سطح شهرستان‌ها شد و با اشاره به روند ساخت تنها استخر شهرستان ماسال تصریح کرد: پیمانکار قبلی به دلیل مشکلات مالی خلع شده بود و برای ادامه ساخت این استخر پیمانکار جدید کار خود را آغاز می‌کند.

وی میزان پیشرفت فیزیکی این استخر را 58 درصد عنوان کرد و گفت: این استخر از مصوبات دور نخست سفر هیئت دولت به شهرستان ماسال است که تاکنون 9 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل آن به 7 میلیارد ریال دیگر نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان سفرهای استاندار به شهرستان‌ها را با برکت دانست و خاطرنشان کرد: در این سفرها که با استاندار گیلان همراه بودیم، مصوبات موثر و مفیدی برای برطرف کردن نیازهای مردم به تصویب رسید که جای قدردانی دارد.

وی در آستانه ماه مبارک رمضان بیان کرد: باید دل‌های خود را آماده استقبال از ماه رمضان کرده و کدورت‌هایی اگر وجود دارد را فراموش کنیم.

بابایی بر اهمیت نماز جماعت در اداره‌ها و دستگاه‌ها تاکید کرد و افزود: نماز جماعت اداره کل ورزش و جوانان همه روزه به امامت حجت‌الاسلام محمد قوام در محل مسجد امام علی (ع) ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود که به تمام همکاران ابلاغ شده در زمان نماز از کار کردن خودداری کنند.

وی درباره ماده 88 قانون مبنی بر واگذاری اماکن ورزشی یادآور شد: نیت و سختگیری‌های ما در واگذاری اماکن ورزشی برای این است که درآمد واقعی دولت از سالن‌ها جذب و به بدنه ورزش بازگردانده شود که این خود کمکی به ورزش و هیئت‌های ورزشی است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول