اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد گناباد:

جشنواره شعر رضوی هم‌زمان با دهه کرامت در گناباد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: جشنواره شعر رضوی در دهه کرامت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد برگزار می‌شود.

جشنواره شعر رضوی هم‌زمان با دهه کرامت در گناباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت در گناباد با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در گناباد، اظهار داشت: جشنواره شعر رضوی در دهه کرامت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: در این راستا فیلم کوتاه با عنوان زیارت ساخته انجمن سینمای جوانان گناباد به‌ عنوان پیش‌درآمد در جشن‌ها نمایش داده می‌شود.

وی افزود: همایش پیاده‌روی رضوی توسط اداره ورزش و جوانان در جمعه دوم دهه کرامت برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد ادامه داد: نورافشانی در مساجدی که به نام ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) نام‌گذاری شده‌اند به صورت هم‌زمان بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی با هماهنگی حوزه علمیه اعزام مبلّغ را در این دهه دارد و در مساجدی که با نام امام رضا (ع) نام‌گذاری شده برنامه‌های محوری برگزار می‌شود.

قنبری افزود: هم‌چنین تسهیلات ویژه در مراکز درمانی ویژه دهه کرامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگی آستان قدس رضوی در رابطه با برپایی نمایشگاه کتاب رضوی اقدام می‌کند.

قنبری گفت: اجرای نمایش زائر توسط انجمن نمایش در دهه کرامت، اجرای آذین‌بندی و تهیه و نصب پارچه، تهیه هزار عدد پرچم سبز توسط آستان قدس و نصب در میادین و سر درب مغازه‌ها و اجرای کار فرهنگی در دو مکان میقات‌الرضا شهرستان از دیگر برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول