اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 184 پروژه در هیرمند

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند گفت: همزمان با هفته دولت، از 184 پروژه در شهرستان هیرمند بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 184 پروژه در هیرمند

محمد گمرکی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هیرمند اظهار داشت: در هفته دولت امسال در شهرستان هیرمند، 184 پروژه با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که اعتبارات این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

وی افزود: اکثر طرح‌ها در سطح روستاهای شهرستان هیرمند به بهره‌برداری می‌رسد، این طرح‌ها در بیش از یکصد روستا باعث اشتغال‌زایی برای حدود 200 نفر می‌شود.

فرماندار هیرمند بیان کرد: از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در هفته دولت در روستاهای شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، طرح‌های راه‌سازی اداره راه و شهرسازی شهرستان هیرمند با اعتبار بیش از 91 میلیارد و 796 هزار ریال است.

گمرکی‌زاده تصریح کرد: بهره‌برداری از 102 طرح صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان هیرمند با اعتبار 9 میلیارد و 750 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های مهم هفته دولت در این شهرستان است.

وی ادامه داد: تجدید میثاق مسئولان شهرستان با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و حضور در گلزار شهدا، شرکت فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته دولت است.

فرماندار هیرمند گفت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در جلسه گردهمایی معتمدان و شوراهای اسلامی برای پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم و حضور آنها در مساجد روستاها و ارتباط چهره به چهره با شهروندان و جلسه گردهمایی بانوان از دیگر برنامه‌های هفته دولت شهرستان هیرمند است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول