اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور:

دفاع مقدس سند عزت و آزادگی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: جانشین قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور گفت: دوران دفاع مقدس، جزو با اهمیت‌ترین مقاطع عمر انقلاب اسلامی ایران است و در سایه همت، پایمردی و مقاومت ملت ایران، سند عزت و آزادگی ملت ایران است.

دفاع مقدس سند عزت و آزادگی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی گنابادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مهمانسرای ثامن‌الائمه مشهد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس، جزو با اهمیت‌ترین مقاطع عمر انقلاب اسلامی ایران است و در سایه همت، پایمردی و مقاومت ملت ایران، سند عزت و آزادگی ملت ایران است.

جانشین قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور، گفت: همه ما اذعان داریم که اگر امروز مسئولان ما محکم ایستاده‌اند و در مجامع بین‌المللی نیز با اقتدار حضور پیدا و از آرمان‌های این ملت دفاع می‌کنند، به واسطه رشادت‌هایی است که رزمندگان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند.

گنابادی ادامه داد: باور ما این است که در مقطع تاریخی هشت سال دفاع مقدس، تمام آحاد مردم اعم از بسیج و سپاه و نیروهای مردمی حضور پیدا کردند و بنابراین در بزرگداشت این روز نیز، باید تمام اقشار جامعه حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست، حسن رجبی، معاون نیروی انسانی قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس، برنامه‌هایی مانند عطرزدایی گلزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) و دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، در دستور کار است و امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌ها، بتوانیم این برنامه‌ها را محقق کنیم.

معاون نیروی انسانی قرارگاه عملیاتی شمال شرق کشور یادآور شد: عناوین روزهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز عبارتند از جمعه 31 شهریورماه 91 بصیرت، شجاعت، ولایت، شنبه اول مهر؛ دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان، یک‌شنبه دوم مهر؛ جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان، دوشنبه سوم مهر، زنان، ارزش‌های اسلامی، پایداری ملی، سه‌شنبه چهارم مهر، وحدت، استکبارستیزی و بیداری اسلامی، چهارشنبه پنجم مهر رزمندگان، جهادگران و فرماندهان و پنج‌شنبه ششم مهر شهادت، کرامت و عزت است.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول