اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

تحویل 52 کلاس درس در قالب 14 پروژه در همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان از تحویل 52 کلاس درس و اتاق در قالب 14 پروژه آموزشی و فرهنگی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

تحویل 52 کلاس درس در قالب 14 پروژه در همدان

ابراهیم امینی‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، اظهار داشت: اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان با تحویل 52 کلاس درس و اتاق در قالب 14 پروژه آموزشی و فرهنگی به استقبال هفته دولت خواهد رفت.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها که در تمام سطوح آموزشی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت دارای 3 هزار و 682 مترمربع زیربنا است.

مدیرکل اداره نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان همدان در ارتباط با هزینه اختصاص داده شده برای این تعداد پروژه نیز ابراز داشت: در ارتباط با این پروژه‌ها اعتباری معادل یک میلیارد و 500 میلیون تومان به منظور افتتاح آنها هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد 14 پروژه پنج مورد آن در شهرستان همدان است که بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

امینی‌فرد افزود: شش پروژه نیز در شهرستان اسدآباد و سه پروژه مربوط به شهرستان ملایر است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: احداث، توسعه، ترمیم و تجهیز فضاهای آموزشی استان از وظایف اداره نوسازی است که در این راستا برای ایجاد فضای آموزشی و توسعه آن برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مناسبی انجام شده که اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول