اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

نمایشگاه مهر دولت نمایش مستند عملکرد دولت است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: نمایشگاه مهر دولت نمایش مستند از عملکرد و اقدامات دولت است.

نمایشگاه مهر دولت نمایش مستند عملکرد دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏‌نژاد در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی استان زنجان اظهار داشت: اگر اعتقاد و باور عمومی به شهادت نبود دشمنان امام را از کشته‌شدن می‌ترساندند.

وی خاطر نشان کرد: شهادت بزرگ‏ترین افتخار است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک خط شفاف و یک خط اعتقادی عمیقی را شامل می‎شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران حتی ذره‏‌ای ترس از کشته شدن در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی نداشته‌اند، تصریح کرد: جوانان با استقبال از شهادت و باور دینی از اسلام دفاع کرده‏‌اند و اگر غیر از این بود امکان دفاع از انقلاب و اسلام نبود.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با استفاده از کوبنده‌ترین سلاح دفاعی یعنی شهادت به افتخار و عزت کنونی دست پیدا کرده‏ است، اضافه کرد: باید فتنه‌ ها را با بصیرت دفع و خنثی کرد.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران خلاء سلاح‏های دفاعی را با خون خود در صحنه‌های مختلف جبران کرده است، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع آرمانی با محوریت ولایت فقیه همواره در کشور جاری است.

وی یادآور شد: امروز این فرهنگ بزرگ در سایر کشورها نیز الگو شده است.

وی با بیان اینکه جنبش‏های رخ داده در منطقه و سایر کشورهای جهان به برکت خون شهدا در دفاع از آرمان‏های نظام و انقلاب است، افزود: باید گام‏های مستحکم‏تری در ادامه راه شهدا برداشته شود.

استاندار زنجان در بخشی دیگر از سخنان خود در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی به برگزاری نمایشگاه مهر دولت اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه اطلاع رسانی قوی و مستندی از عملکرد هفت ساله دولت‎‏های نهم و دهم محسوب می‎شود.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای ارزیابی عملکرد دولت است، ادامه داد: دولت باید نقاط ضعف، قوت و برنامه‏‌های آینده خود را ارزیابی کند.

رئوفی‌ نژاد با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است تا در آزمون‏های الهی و وجدانی عملکرد خود را ارزیابی کنیم، تصریح کرد: در سال جاری مجموعه عملکرد دولت با جامعیت بیشتری ارزیابی می‎شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت‎های نهم و دهم جمع‏بندی، ارزیابی و ارزش‏گذاری شده است، تاکید کرد: در همه شاخص‏ها استان زنجان جز استان‏های برتر بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مجموع عملکرد دولت در طول هفت سال خود در نمایشگاه دولت مهر به نمایش گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: پیام غرفه‌های ایجاد شده، عملکرد و دستاوردهای دستگاه‏های اجرایی است.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه دولت مهر جنبه تفریحی و تبلیغاتی ندارد، اظهار داشت: این نمایشگاه کاملا کاربردی است و اسناد عملکرد هفت ساله دولت در استان زنجان را نشان می‏دهد.

رئوفی‌ نژاد اضافه کرد: اسناد و عملکردهای ارائه شده در نمایشگاه دولت مهر بیانگر خدمات چندین برابر دولت‏های نهم و دهم نسبت به 27 سال قبل از این دولت‏ها است.

وی با بیان اینکه دولت در طول یک سال باقی مانده از زمان خدمت خود می‏تواند کارهای بزرگی را انجام دهد، ادامه داد: عملکرد دولت از هر زاویه‌ای که بررسی شود، قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها رضایت خود را از عملکرد دولت ابراز کرده‏‌اند، اضافه کرد: مردم نیز باید از این دستاوردها آگاه شوند و این امر از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امروز مردم از حجم و عمق خدمات صورت گرفته توسط دولت‏های نهم و دهم در کشور و استان زنجان مطلع نیستند، افزود: این نمایشگاه گام موثری در اطلاع رسانی و آگاه‏سازی مردم به شمار می‎رود.

لازم به ذکر است که به مناسبت روز کارمند، 40 کارمند نمونه بسیجی در استان زنجان توسط حوزه بسیج ادارات تجلیل شدند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول