اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

سهم لرستان از 16 پروژه مهر ماندگار به 48 طرح افزایش یافت

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان بر پی‌گیری و تسریع در اجرای پروژه‎های مهر ماندگار تأکید کرد و گفت: سهم استان لرستان از 16 پروژه مهر ماندگار به 48 افزایش یافت.

سهم لرستان از 16 پروژه مهر ماندگار به 48 طرح افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، دکتر حبیب‌الله دهمرده شامگاه گذشته در جلسه ستاد مهر ماندگار استان که با حضور معاونین برنامه‏ریزی، عمرانی استانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد بر پی‌گیری اجرای پروژه‏های مهر ماندگار و سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه‏ها تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ما تلاش زیادی کرده‎ایم که سهم استان از 16 پروژه مهر ماندگار به 48 افزایش یابد، ادامه داد: با افزایش سهم استان از مهر ماندگار کشور، کار تمام نمی‎شود، بلکه این آغاز راهی بسیار بزرگ و مهم است، تا بتوانیم با تلاش و پی‌گیری در راستای اختصاص بودجه‎ها و اعتبارات مربوط به این پروژه‎ها و تسریع در روند اجرای آنها، وظیفه تاریخی خویش را در راستای خدمت به مردم شریف و اعتلای لرستان انجام دهیم.

دهمرده استفاده از تمام ظرفیت‎ها و امکانات جهت گرفتن اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‎های مهر ماندگار را یک ضرورت خواند و گفت: با حضور و پی‌گیری مستمر در تهران و همکاری نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی به عنوان یک ظرفیت مهم، همه باید تلاش کنیم، تا کام مردم شریف لرستان از طعم خدمت مهر ماندگار شیرین شود.

دهمرده با اشاره به اینکه لازم است تا پیمانکاران با تمام توان و قدرت در راستای تداوم عملیات اجرایی پروژه‎های مهر ماندگار حرکت و اقدام کنند، افزود: دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی سرمایه‎گذاری زیادی روی پروژه‌های مهر ماندگار داشته و با تمام قدرت و توان برای تحقق این پروژه‎ها تلاش خواهد کرد.

در ادامه این جلسه برخی مدیران مرتبط با پروژه‎های مهر ماندگار گزارشی از روند عملیات اجرایی پروژه‌های مهر ماندگار در استان ارائه دادند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول