اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان شهریور ماه صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از طرح‌های توسعه آبرسانی روستایی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: طرح‌های توسعه آبرسانی روستایی در این شهرستان تا پایان شهریور ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از طرح‌های توسعه آبرسانی روستایی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احد احمدی صبح امروز در حاشیه بازدید از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه طرح‌های آبرسانی روستایی در این شهرستان تا پایان شهریورماه جاری اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در بخش روستایی این شهرستان از اهمیت و ضرورت بسیار زیادی برخوردار است.

وی افزود: برطرف کردن موانع و دغدغه‌های روستائیان از مهم‌ترین سیاست‌های کاری این فرمانداری در سال جاری است.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه روند توسعه و راه‌اندازی مجتمع‌های کشت و صنعت در بخش‌های چهارگانه این شهرستان از وضعیت مطلوبی بهره‌مند است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا با همکاری و تعامل بین مردم و مسئولان توسعه عمرانی در شهر‌ها تسریع یافته و مقدمات رضایت‌مندی بیشتر شهروندان از وضعیت پیشرفت و عدالت در کشور مهیا شود.

احمدی ادامه داد: در برخی از حوزه‌هایی که مردم و شهروندان انتظار دارند، فعالیت محوری و شاخصی صورت نگرفته که موجب افزایش نارضایتی‌های عمومی مردم شده است.

وی بیان کرد: این شهرستان در حوزه صنعتی جایگاه بسیار ارزشمندی را نسبت به شهرستا‌ن‌های دیگر استان قزوین دارد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به سیر صعودی تولید محصولات کشاورزی در این شهرستان عنوان کرد: امیدواریم که با تلاش و کوشش کشاورزان زمینه تحقق اهداف کشاورزی در بویین زهرا فراهم شود.

احمدی ادامه داد: به هر میزان که مسئولان و مدیران در طرح‌ریزی و اجرای پروژه‌های مختلف از خود تلاش ویژه‌تری بروز دهند، به همان میزان نیز توسعه همه‌جانبه کشور رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات مختلف با تعاونی‌داران بخش روستایی نیز می‌تواند در بهبود مشکلات روستایی مؤثر باشد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: امیدواریم که با همت و اراده قوی‌تر مسئولان شاهد شکوفایی عرصه‌های مختلف کشور ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول