اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران تکمیل به ‌موقع پروژه‌های مهر ماندگار را فراموش نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از پروژه‌های نیمه‌تمام شهر یاسوج بازدید کرد و از مسئولان مرتبط خواست تا با ارتباط مستمر با وزارت‌خانه‌‌ها و سازمان‌ها، پیگیر اتمام به موقع طرح‌های نیمه‌تمام و مهرماندگار باشند.

مدیران تکمیل به ‌موقع پروژه‌های مهر ماندگار را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین صابری‌ استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به همراه شهردار یاسوج تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام این شهر از جمله پارک بزرگ ولایت، مسکن مهر، مجتمع فرهنگی یاسوج، ورزشگاه 15 هزار نفری را مورد بازدید قرار داد و بر تسریع در اتمام آن‌ها تاکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که دو روز از پذیرش مسئولیتش در کسوت استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد، در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بدون شک اولویت اصلی ما در مدت باقی‌مانده از دولت دهم، تمرکز روی پروژه‌های نیمه‌تمام بوده که این مهم باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت اتمام کارهایی که دولت شروع کرده است، گفت: صحیح این است که دولت بعدی که می‌خواهد شروع به کار کند، پروژه نیمه‌تمامی از دولت قبل نداشته باشد و خود با فراغت‌بال تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری کند.

صابری ادامه داد: در همین ‌ارتباط‌ از مدیران و مسئولانی که در اداره متبوع آنان پروژه نیمه‌تمام وجود دارد می‌خواهم که بسیار قوی‌تر از بقیه پای کار بیایند و رایزنی و پیگیری با وزارت‌خانه را فراموش نکنند تا به حول و قوه الهی در موعد مقرر این پروژه‌ها به مردم تحویل داده شوند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویارحمد خود را پیگیر پروژه‌ها و طرح‌های شروع شده در این استان دانست و افزود: در مرکز این استان پروژه‌های خوبی در حال کار است که خودم را پیگیر اتمام آن‌ها می‌دانم و با همه ظرفیت‌ها از این طرح‌ها پشتیبانی و حمایت می‌کنم.

وی روند کلی پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را بد ندانست ولی تاکید کرد: نیاز به کوشش و همت بیشتری برای اتمام به موقع این طرح‌ها وجود دارد تا بار اضافی روی دوش دولت بعدی نباشد و دولت مهرورز کنونی نیز به قول‌هایی که به مردم داده عمل کند و این طرح‌ها را قبل از پایان کار خود به مردم تحویل دهد.

صابری به طرح مجتمع فرهنگی یاسوج اشاره کرد و گفت: با تماسی که همین الان با معاون پشتیبانی وزارت داشتم قول دادند این پروژه مهم تا سال آینده تکمیل شود.

وی ارتباط مستمر مدیران این استان را با وزارت‌خانه‌های خود ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید پیگیر طرح‌های نیمه‌تمام خود باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول